بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۵۶۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به توان بخش خصوصی استان در زمینه های مختلف اقتصادی، بر توسعه گردشگری از طریق جلب مشارکت مردمی و بخش خصوصی تاکید کرد.
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

توسعه گردشگری آذربایجان شرقی نیازمند مشارکت مردم و بخش خصوصی است

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیت و برنامه ریزی استان، حیدر فتح زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، روز سه شنبه، 17 مهرماه، در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به برگزاری یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز اشاره و اظهار کرد: در هر شرایطی از برگزاری چنین نمایشگاه هایی حمایت می‌کنیم اما باید از تکیه صرف بر منابع دولتی خارج شویم و زمینه مشارکت بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: همچنین می توان با برندسازی شخصیت های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و دینی استان و معرفی و شناساندن آنها، به توسعه این صنعت در استان کمک کرد.

فتح زاده، همچنین بر لزوم افزایش سهم و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها در امر توسعه گردشگری استان تاکید و اضافه کرد: باید مشابه چنین رویدادی در شهرستان‌های استان نیز برگزار شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به توان بخش خصوصی استان در زمینه های مختلف اقتصادی، بر توسعه گردشگری از طریق جلب مشارکت مردمی و بخش خصوصی تاکید کرد. 

احمد حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این دیدار با تشریح جزئیات برگزاری یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز، گفت: این نمایشگاه ۲۵ تا ۲۸ مهر جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: تا کنون ۲۹ استان برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده‌اند و در حدود ۱۰۰ غرفه گردشگری و ۳۵۰ تا ۳۸۰ غرفه صنایع دستی در سالن‌های پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، صنایع دستی و گردشگری استان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سال گذشته ۱۸۰ هزار نفر بازدید کننده داشت، یادآور شد: 40 میلیارد ریال تسهیلات خرید از طریق صندوق کارآفرینی امید در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته بود.

ارسال نظرات