بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۵۶۳
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مهم استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است گفت: با تعاملی که وجود دارد، موانع اجرای طرح‌ها برطرف خواهد شد.
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

موانع اجرای طرح‌های نیمه تمام آذربایجان شرقی برطرف می‌شود

به گزارش بازار کار، بهرام سرمست، استاندار آذربایجان شرقی، روز دوشنبه، 16 مماه، در بازدید از طرح آزادراه تبریز- مرند- بازرگان،  با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مهم استان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است گفت: با تعاملی که وجود دارد، موانع اجرای طرح‌ها برطرف خواهد شد.

وی افزود: جاده‌های استان فرسوده است و این موضوع برای آذربایجان که روزی در مسیر جاده ابریشم بوده است قابل قبول نیست، بر این اساس باید همت کنیم تا طرح‌ها را فعال کنیم.

سرمست، همچنین به دیدارش با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: کریدور‌های (دالان) آزادراهی از اولویت‌های استان است و در دیداری که با دکتر عارف داشتم در این خصوص مذاکرات لازم انجام شد.

استاندار آذربایجان شرقی، همچنین در بازدید از طرح آزادراه تبریز- مرند- بازرگان حدفاصل تبریز تا صوفیان، در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

وی در این بازدید گفت: این طرح جزو پروژه‌هایی است که کشور ما را به اروپا و حوزه اوراسیا متصل کرده و یکی از طرح‌های مهم استان به شمار می‌رود.

ارسال نظرات