بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۰۱
سازمان بین المللی کار در تاریخ 22 اکتبر نشست سه جانبه ای را در مادرید در مورد شرکت های چندملیتی تحت عنوان "پیشبرد گفتگوی اجتماعی، شرکت های چند ملیتی و حقوق کار"، برگزار می کند.
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
دفتر سازمان بین المللی کار واقع در اسپانیا، در تاریخ 22 اکتبر اولین نشست سه جانبه خود در مورد "اعلامیه شرکت های چندملیتی و سیاست های اجتماعی سازمان بین المللی کار" را در مقر شورای اقتصادی و اجتماعی اسپانیا (CES) برگزار خواهد کرد.

در این نشست، گیتا رولانز، رئیس واحد مدیریت شرکت های چندملیتی و مسئولیت پذیر در سازمان بین المللی کار در ژنو، به همراه نمایندگانی از چندین شرکت چندملیتی اسپانیایی که اصول و دستورالعمل های اعلامیه شرکت های چندملیتی را در استراتژی ها و اقدامات زنجیره تامین خود به کار می برند، شرکت خواهند کرد.

 نمایندگان گروه های سه جانبه اسپانیا (دولت، سازمان های کارفرمایی و کارگری) نیز برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود در این نشست حضور خواهند داشت.

 اعلامیه شرکت های چندملیتی تنها سند جهانی در این زمینه است که صرف‌نظر از اینکه توسط قوانین تضمین شده است یا خیر، در سراسر جهان توسط دولت‌ها، کارفرمایان و سازمان‌های کارگری به منظور تضمین حمایت و احترام به حقوق بنیادین کار توسط بنگاه‌ها، تدوین و به تصویب رسیده است.

بسیاری از شرکت های اسپانیایی در حال حاضر به این اصول احترام گذاشته و آنها را در فعالیت های خود به کار می گیرند. این نشست به صورت حضوری و با ثبت نام قبلی برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام می توانید به آدرس الکترونیکی نیز رجوع نمایید:

 madrid@ilo.org

     
 

ارسال نظرات