بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۳۶
معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری چهارمین آزمون و مصاحبه راهنمایان گردشگری بین‌المللی در سال جاری در ۲ تخصص فرهنگی و طبیعت‌گردی خبر داد.
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

به‌گزارش بازارکار به نقل از میراث آریا، مسعود فرخی گفت: فراگیرانی که در موسسات آموزشی همای جاده ابریشم و ساتراس آموزش دیدند و در آزمون جامع تخصصی نمره قبولی کسب کرده‌اند برای دریافت کارت راهنمایان در این مصاحبه تخصصی شرکت کرده‌اند.

معاون گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این مصاحبه در ۲ تخصص فرهنگی و طبیعت‌گردی برای دوره‌دیدگان کارت راهنمایان گردشگری بین‌المللی برگزار شده است، ادامه داد: تعداد شرکت‌کنندگان در سومین مرحله مصاحبه پنج نفر بوده است که همه نفرات در آزمون پذیرفته شدند.

او با بیان اینکه این آزمون زیر نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود، اظهار کرد: قبولی در این آزمون از شروط دریافت کارت راهنمایان گردشگری است.

فرخی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به آموزش نیروی متخصص در حوزه گردشگری خاطر نشان کرد: متقاضیان پس از قبولی می‌توانند به عنوان نیرو‌های تخصصی به عنوان راهنمایان گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی مشغول به فعالیت شوند.

ارسال نظرات