بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۴۰
مومنی در دیدار با جوانان، نخبگان و شرکت های دانش بنیان، بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در بخش‌های مختلف و لزوم ایجاد زمینه برای اثرگذاری در مسائل کشاورزی استان تاکید کرد.
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

به گزارش بازار کار به نقل ازجهاد کشاورزی استان مازندران، بابک مومنی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با حضور نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، آخرین وضعیت تولید در بخش کشاورزی استان مازندران و استفاده از ظرفیت نخبگانی و شرکت‌های دانش بنیانی به بحث و گفتگو پرداختند.



رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: جلسات مستمر با جوانان و نخبگان باید در دستور کار معاونت‌های تخصصی سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیرد و حرکت در این مسیر، یک الزام اجتناب‌ناپذیر است و می‌بایست همگی حامی و همراه آنان باشیم.


مومنی افزود: یکی از مهمترین راه‌های تولید دانش‌بنیان‬، توجه به ظرفیت جوانان نخبه و سرمایه‌گذاری در حوزه مشاغل تخصصی مورد نیاز بخش کشاورزی استان مازندران است.

کریم زاده مشاور سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در امور جوانان و نخبگان در این جلسه ضمن استقبال جوانان و شرکت‌های دانش بنیان از این جلسه گفت: در نظر داریم جلسات منظم منطقه‌ای و ایجاد کارگاه‌های تخصصی نخبگانی ضمن شناسایی جوانان و نخبگان، مشکلات بخش کشاورزی و تولیدکنندگان را احصاء و با تشکیل یک گردهمایی نسبت به حل مشکل، راهکار‌های خود را به سازمان ارئه دهیم.

ارسال نظرات