بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۴۶
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
بیرجند- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اولین دوره تخصصی تربیت مدرس حفظ قرآن کریم با حضور اساتید مطرح کشوری در خراسان جنوبی برگزار می شود.
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

حسن سلمانی، رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفت و گو با ایکنا از خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت دوره‌های تخصصی قرآنی، گفت: برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و تربیت کادر متخصص یکی از زیرساخت‌های اصلی فعالیت‌های قرآنی در هر منطقه‌ای به شمار می‌رود.

وی افزود: در این راستا اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از چند سال گذشته، اجرای دوره‌های تخصصی و تربیت کادر متخصص را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون دوره‌های متعددی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار کرده است.

مسئول اداره امور قرآنی با بیان اینکه دوره تخصصی تربیت مدرس حفظ قرآن کریم برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تأمین و تربیت کادر متخصص جهت آموزش معلمان حفظ قرآن کریم، تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس یکپارچه و نظام‌یافته دوره‌های تربیت مدرس حفظ قرآن کریم در سطح کشور و ایجاد بستر و مقدمات لازم در راستای حرکت به سوی تربیت ۱۰ میلیون حافظ از جمله اهداف برگزاری این دوره به شمار می‌رود.

سلمانی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره با اصول و روشه‌های تربیت معلم آشنا شده و پس از موفقیت در آزمون‌های پایانی، ضمن أخذ گواهینامه تربیت مدرس حفظ قرآن کریم، به‌عنوان مدرسان دوره‌های  تربیت حفظ قرآن کریم به تدریس خواهند پرداخت.

رییس اداره امور قرآنی استان اظهار کرد: حفظ ۲۰ جزء به بالا، داشتن ۳۰ سال سن و بالاتر، داشتن ۵ سال سابقه تدریس مؤثر و همچنین پذیرش در آزمون ورودی از جمله شرایط شرکت در این دوره است.
گفتنی است: مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره قرآنی ۳۰ مهرماه است و علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/zuBlnSmA مراجعه کنند.

 

منبع : ایکنا

ارسال نظرات