بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۶۳
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: از بازرسان کار استان انتظار دارم خدمت به جامعه کار و تولید را در اولویت همه فعالیت های خود قرار دهند.
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

به گزارش بازارکار، سیاوش آقاجانی از کسب رتبه برتر اداره بازرسی کار گیلان در کشور خبر داد و این مهم را حاصل تلاش و عملکرد مطلوب همه بازرسان کار استان دانست.

وی معرفی کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی را از اقدامات مهم و اثر گذار با رویکرد بازدارندگی در حوزه بازرسی کار دانست و تصریح کرد: هدف و رویکرد ما در این اقدام کمی نیست و در تلاش هستیم تا با پیوست و مانور رسانه ای در راستای صیانت از نیروی کار از بروز تخلفات بیشتر جلوگیری شود.

آقاجانی در ادامه با تشریح اهمیت بازرسی کار؛ مولفه های اثرگذار در ایمنی را گسترده عنوان کرد و افزود: در همه این مولفه ها ما به عنوان بازرس کار باید برای خود نقش موثر قائل باشیم تا اقدامات ما منجر به کاهش حوادث ناشی از کار و تنش های کارگری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی بازرسان کار گفت: مطالبه گری مشروع و قانونی در این زمینه حق بازرسان است اما این موضوع نباید به اصل و ماهیت اقدامات حوزه بازرسی لطمه وارد کند.

آقاجانی تصریح کرد: از بازرسان کار استان انتظار دارم خدمت به جامعه کار و تولید را در اولویت همه فعالیت های خود قرار دهند.

ارسال نظرات