بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۶۷۵
شهردار تبریز، از ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی پس از احداث ۷۲۰ کیلومتر فیبرنوری در این شهر خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توان در جهت اشتغالزایی و بکارگیری از نخبگان در حوزه های مختلف بهره جست.
جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹

۲۰ هزار فرصت شغلی با تکمیل فیبر نوری تبریز ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار بازار کار، یعقوب هوشیار،  شهردار تبریز،  روز پنجشنبه 19 شهریورماه،  در جریان بازدید از شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، از ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی پس از احداث ۷۲۰ کیلومتر فیبرنوری در این شهر خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توان در جهت اشتغالزایی و بکارگیری از نخبگان در حوزه های مختلف بهره جست.

وی با تاکید بر نقش فناوری در بهبود حوزه های مختلف مدیریت شهری اظهار کرد: در عصر فناوری و اطلاعات، نوع نگاه و رویکرد شهرداری‌ها نسبت به فناوری‌های دانش‌بنیان در کشور، می‌تواند نقش کلیدی در تحولات شهری ایفا کند.

هوشیار، با بیان اینکه نگاه کلان به مدیریت شهری، صرفا در حیطه خدماتی محدود نیست و ضرورت دارد مدیران شهری در تغییر نگاه و انطباق با نیازهای نوین جامعه پیشرو باشند، افزود: بهره‌مندی از فناوری‌های دانش‌بنیان، علاوه بر ارتقای بهبود کیفیت خدمات، می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد تحولات اساسی در ساختار و عملکرد شهرداری‌های کشور را فراهم کند.

شهردار تبریز، بابیان اینکه برگزاری جلسات مشترک میان مدیران شهری و متخصصان حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان، راهی مؤثر برای هم‌افزایی و رسیدن به درک مشترک در این حوزه است اظهار کرد: شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر در سلسله جلسات قرار خدمت، گامی مهم در راستای تقویت زیرساخت‌های شهری محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات اخیر شهرداری در راستای به‌روز رسانی سیستم‌ها و گسترش استفاده از ظرفیت شرکت های دانش‌بنیان نشانه‌هایی از این حرکت به سمت توسعه پایدار است.

هوشیار توسعه زیرساخت‌های فناوری، مانند راه‌اندازی بزرگ‌ترین شبکه فیبرنوری کشور در تبریز را بسترسازی مناسب برای رونق کسب و کارهای مجازی و خانگی دانست و یادآور شد: همکاری میان شهرداری و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در زمینه بهره مندی از زیرساخت های هوشمند سازی شهرداری همچون فیبرنوری یکی از محورهای همکاری متقابل است.

شهردار تبریز، با بیان اینکه موضوع مدیریت پسماند نیز به‌ عنوان یکی از چالش‌های اساسی شهر تبریز، می‌تواند یکی از محورهای اساسی همکاری‌های ۲ طرف باشد، گفت: استفاده از فناوری‌هایی به روز برای بهبود روند جمع‌آوری و دفع پسماند به‌طور حتم به ارتقاء کیفیت زندگی شهری کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات