بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۷۱۲
دستور استاندار مازندران برای رفع مشکلات ۲ واحد تولیدی شهرک صنعتی جویبار؛
استاندار مازندران در بازدید از دو واحد تولیدی – صنعتی در شهرک صنعتی جویبار، دستور لازم برای رفع مشکلات آن ها را صادر کرد. ‎
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

به گزارش بازارکار به نقل از استاندرای مازندران، یوسف نوری، استاندار مازندران در بازدید از شهرک صنعتی جویبار، گفت: بازدید از مراکز اقتصادی از وظایف ذاتی و مدیریتی است.

وی، افزود: برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید از شهرک‌های صنعتی را در دستور کار قرار دادیم.

استاندار مازندران، گفت: با هدف بررسی وضعیت فعالیت، مشکلات میزان تولید، سرمایه‌گذاری‌ها و ظرفیت‌هایی که برای گسترش و توسعه هر بخش وجود دارد، این بازدیدها صورت می‌گیرد.

استاندار مازندران در بازدید از واحد تولیدی روغن خوراکی با بیان اینکه با مدیریت بسیار منظم و دقیق این واحد فعال می‌باشد، افزود: این واحد تولیدی ظرفیت گسترش ابعاد تولید در استان را دارد و برای تولید بیشتر و اشتغال بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار همچنین از واحد تولیدی شیمی پلاست بازدید کرد و عنوان داشت: اینکه از مواد پلاستیکی بازیافتی مواد اولیه صنایع تهیه کنند و هم در صنایع و هم در صادرات کاربرد دارد، باید مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه این دو واحد از نظر تامین برق و آب دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی پیگیر رفع مشکل این دو واحد باشند.

نوری افزود: باید زمینه گسترش و فعالیت‌های واحدهای تولیدی را مورد حمایت قرار داد.

استاندار در راستای نیاز تامین سرمایه در گردش نیز گفت: این مهم در دستور کار کارگروه و بانک‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات