بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۷۲۶
مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج اعلام کرد:
مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج اعلام کرد: با فعال سازی کارگاه تولید کلید و پریز و سایر لوازم برقی ، ۱۰۰ نفر زندانیان در این بخش مشغول به کار شدند.
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری ایرنا "اله کرم عزیزی " مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج اظهار کرد: در این کارگاه روزانه تعداد قابل توجهی کلید و پریز و سه راهی برق توسط زندانیان تولید و بسته بندی می شود.

وی اضافه کرد: اشتغالزایی برای زندانیان مجتمع ندامتگاهی قزلحصار افزون بر یادگیری و مهارت‌آموزی موجب ایجاد آرامش خاطر و کسب درآمد برای آنان می شود.

عزیزی گفت: محصولات کارگاه تولیدی کلید،پریز، سه راهی برق و صنعتی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار پس از مونتاژ به بازار عرضه می شود.

تولید روزانه ۲۰۰ جفت دستکش برزنتی

عزیزی همچنین از تولید روزانه بیش از ۲۰۰ جفت دستکش برزنتی توسط زندانیان این ندامتگاه خبرداد و گفت: ۲۲ نفر از زندانیان نیز در این بخش فعال هستند.
وی افزود: دستکش کار برزنتی به لحاظ مقاوم بودن در انواع محیط‌های صنعتی و کارگاهی قابلیت استفاده داشته و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به کارگاه های بیرون از زندان نیز عرضه می شود.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار بیان کرد: روزانه بیش از یک هزارو ۵۰۰ زندانی در ۲۰ کارگاه تولیدی این ندامتگاه برای آموزش و کسب درآمد مشغول به کار هستند.

ندامتگاه قزلحصار یکی از زندان های مستقر درکرج است که زیرنظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات