بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۷۳۵
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

کارخانه فولادسازی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود جهت همکاری از بین آقایان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی مختلف با برگزاری آزمون و مصاحبه (تخصصی، مهارتی، عمومی و روان شناختی) به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون كار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نفرات مستعد می نماید.
مهلت ثبت نام تا 30 مهر 1403 می باشد.

شرایط عمومی آزمون استخدام فولاد بافق
تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
اعتقاد عملی به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی كشور مطابق قانون اساسی
نداشتن سوء پیشینه كیفری كه موجب محرومیت از حقوق اجتماع ی شده باشد
عدم اعتیاد به مواد مخدر
عدم تعهد خدمت به هیچ دستگاه دولتی، خصوصی و نهادهای انقلاب اسلامی
داشتن كارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم
داشتن سلامتی و توانائی كامل جسمی و روحی و روانی جهت انجام فعالیت های شغلی طبق تائید مركز بهداشت حرفه ای طرف قرارداد شركت و همچنین پزشکان معتمد سازمان تأمین اجتماعی
حداقل سن 18 سال تمام تا تاریخ (1403/08/01)
شرایط اختصاصی آزمون استخدام فولاد بافق
داشتن مدرک تحصیلی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرتبط با سطوح دیپلم، كاردانی و كارشناسی بدون ذكر كلمه "معادل"، متناسب با نیاز شغل مورد تقاضا مطابق با مفاد جداول شماره 5، 6 و 7 مندرج در این آگهی
تذكر: افراد با مدرک بالاتر در صورتی كه مدرک مقاطع قبلی شان منطبق با جداول شماره 5، 6 و 7 باشد، امکان شركت در آزمون در سطوح پایین تر را نیز دارند. اما در نظر داشته باشند كه مدرک خواسته شده در آگهی برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد و در آینده امکان اِعمال مدرک بالاتر به هیچ وجه مقدور نخواهد بود.
تاكید می گردد متقاضیان گرامی قبل از هر گونه اقدامی اعم از ثبت نام و واریز وجه، نسبت به كنترل جنسیت، سن، مدرک تحصیلی و سایر شرایط اعلام شده در این راهنما با عنوان شغلی انتخابی خود اقدام نمایند تا در ادامه روند آزمون به مشکل بر نخورند.
دارا بودن حداقل معدل كل 13
متقاضیان بومی شهرستان بافق (استان یزد) و پیمانکاران شاغل در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در اولویت جذب قرار خواهند گرفت. نحوه ی سهمیه مورد نظر بدین شرح میباشد:
صرفاً نمرات آزمون كتبی متقاضیانی كه در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق سابقه فعالیت دارند با ضریب افزایشی ،1.15
متقاضیان بومی شهرستان بافق، با ضریب افزایشی 1.1
و متقاضیان بومی سایر شهرستانهای استان یزد، با ضریب افزایشی 1.05 محاسبه و منظور خواهد شد.
لازم به ذكر است در صورت داشتن بیش از یکی از شرایط ذكر شده، فقط سهمیه شرطی كه امتیاز بالاتری دارد مورد استناد خواهد بود. مدارک مورد نیاز برای برخورداری از امتیازات فوق به شرح ذیل می باشد.
ثبت نام پرسنل شاغل در بخش های كارفرمایی واحد های مجتمع فولاد بافق در آزمون استخدامی مجاز نمی باشد.

شرایط سنی آزمون استخدام فولاد بافق

الف- مدت خدمت نظام وظیفه انجام شده به حداكثر سن اضافه می گردد.
ب- فرزندان معظم شهدا كه از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد معرفی می شوند تا سقف 4 سال به حداكثر سن ایشان اضافه می شود.
این دسته از داوطلبان باید معرفی نامه خود را به همراه سایر مدارک اسکن و ارسال نمایند.
ج- متقاضیانی كه سابقه مرتبط دارند به ازای هر سال سابقه به شرط پرداخت حق بیمه یك سال و حداكثر تا سقف 6 سال به حداكثر شرط سنی اعلام شده اضافه می گردد.
این دسته از داوطلبین باید گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه و نامه گواهی اشتغال به كار از واحد مربوطه با عنوان شغلی را همراه با سایر مدارک هنگام مصاحبه ارائه نمایند.
تذكر: در هر صورت حداكثر ارفاق در سن داوطلبان مشمول تسهیلات فوق 6 سال است.
د- داوطلبان مشاغل كارشناسی كه دارای مدرک كارشناسی ارشد و دكتری مرتب ط با شغل و رشته تحصیلی كارشناسی خود هستند نیز به ترتیب 2 و 4 سال به سقف سنی آنها افزوده خواهد شد.
ثبت نام آزمون استخدام فولاد بافق
- هر یك از متقاضیان با توجه به شرایط، شایستگی، توانمندی و علاقمندی خود تنها مجازند یك ردیف از مشاغل (یك كد ثبت نام شغلی) مورد نیاز را انتخاب نماید.
- متقاضیان واجد شرایط، باید از روز سه شنبه مورخ 1403/07/15 تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1403/07/30 به وبسایت مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کارت آزمون استخدام فولاد بافق

داوطلبان میبایست در تاریخ مقرر با كد داوطلبی خود، به وبسایت مراجعه و كارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

زمان آزمون استخدام فولاد بافق

تاریخ برگزاری آزمون همزمان با صدور كارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
محل برگزاری آزمون استخدام فولاد بافق
1- محل برگزاری آزمون شهر یزد می باشد كه آدرس دقیق آن همزمان با صدور كارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
2- در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان برگزاری آزمون در شهر بافق، در این شهر نیز همزمان با یزد آزمون برگزار خواهد شد. در غیر این صورت آزمون صرفا در شهر یزد برگزار خواهد شد. بنابراین كسانی كه متقاضی برگزاری آزمون در شهر بافق می باشند بایستی گزینه "مایل به برگزاری آزمون در بافق می باشم" را علامت بزنند.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام

دانلود دفترچه شرایط (PDF) 

 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 30 مهر 1403 


 

ثبت نام

ارسال نظرات