بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۷۳۶
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲

شرکت مهندسین باختر مشاور به منظور بهره برداری از پست های انتقال و فوق توزیع برق در تعدادی از شهرستانهای استان مرکزی، همدان و لرستان (مطابق اطلاعات مندرج در دفترچه آزمون) در مهر و آبان ماه سال جاری نسبت به جذب نیروی انسانی در مشاغل کارشناس و اپراتور شیفت پست برق به تعداد 37 نفر از برادران بومی و مشاغل کارگرخدمات، کارشناس برق، کارشناس تاسیسات، کارشناس انبار، کارشناس IT، کارشناس حسابداری و کارشناس مدیریت به تعداد 13 نفر صرفاً از میان برادران و خواهران بومی واجد شرایط در چارچوب قانون كار و از طریق برگزاری آزمون كتبی، مصاحبه و گزینش اقدام می نماید.
مهلت ثبت نام تا 6 آبان 1403 می باشد.

شرایط آزمون

شرایط عمومی:
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
نداشتن سابقه محکومیت قضایی موثر
عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت، پیمانی و یا کار مشخص با دستگاههای اجرایی در زمان ثبت نام
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی لازم برای شغل مورد نظر
احراز صلاحیت های عمومی به تائید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
دارا بودن شرایط سنی مطابق دفترچه آزمون
کسب حد نصاب نمره تعیین شده در آزمون

 

شرایط اختصاصی:
شرایط تحصیلی: داشتن مدرک تحصیلی مطابق با مقطع، رشته و گرایش اعلام شده در جدول شماره یك
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که رشته، گرایش و مقطع تحصیلی آنان با عنوان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل دفترچه راهنمای ثبت نام مطابقت داشته باشد و عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد. در غیر اینصورت حذف خواهند شد، در صورت کتمان موضوع توسط داوطلب، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام می گردد.
ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، کارت پایان خدمت، سن داوطلبان، امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمان برگزاری آزمون مورخ 1403/08/11می باشد. (ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.)
پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صـورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تائیدیه های مربوط به سهمیه ها، باید در روز تطبیق مدارک به همراه سایر تاییدیه ها در موعد م قرر ارائه گردد.

ثبت نام
داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می بایست از یکشنبه مورخ 1403/07/15 حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 1403/08/06 با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

زمان آزمون

آزمون در صبح روز جمعه مورخ 1403/08/11 در مرکز استان های مرکزی و همدان و لرستان به صورت متمرکز برگزار می گردد.

کارت آزمون

جهت دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون می بایست از روز سه شنبه مورخ 1403/08/08 تا روز پنجشنبه 1403/08/10 با مراجعه به سایت نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند.

نتایج آزمون

تعیین حد نصاب علمی: شرط لازم (و نه کافی) انتخاب داوطلبان جهت معرفی به مصاحبه و سایر مراحل، کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی بوده و مطابق قواعد زیر می باشد. پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان بـه تفکیک حیطه های عمومی (ضریب 2) و تخصصی (ضریب 3) محاسبه و حد نصاب آزمون مطابق با بند 3 مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد.
پس از تعیین حد نصاب در هر آزمون، داوطلبان فاقد حد نصاب، از سایر مراحل حذف می گردد. کسب حد نصاب نمره علمی لازم در آزمون هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی کند.

 

اعلام لیست اولیه دو برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از طریق سایت آزمون
اعلام تاریخ و زمان مصاحبه به داوطلبان از طریق سایت آزمون
انجام مصاحبه حضوری: جهت انتخاب یك برابر ظرفیت از بین واجدین شرایط استخدام، امتیاز آزمون کتبی 70 و امتیاز مصاحبه 30 می‌باشد.
معرفی به گزینش (انتخاب یك برابر): پس از برگزاری مصاحبه، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموعه نمره کل نهایی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه ها به تعداد یك برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام

دانلود دفترچه مشاغل اپراتوری 
دانلود دفترچه مشاغل کارشناسی 

 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 6 آبان 1403
دریافت کارت آزمون: 8 الی 10 آبان 1403
زمان برگزاری آزمون: 11 آبان 1403


ثبت نام

ارسال نظرات