بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۷۴۲
استاندار مازندران در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی روستاییان در تنکابن:
یوسف نوری، استاندار مازندران در حاشیه این مراسم، روستاها را بخش مولد کشور توصیف کرد و گفت: روستاییان؛ نیازمند فضایی دائمی برای ارایه تولیدات و محصولات خود و حمایت برای دریافت تسهیلات هستند. ‎
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴

به گزارش بازار کار به نقل از استانداری مازندران، نمایشگاه توانمندی روستاییان شهرستان تنکابن با هدف معرفی دستاورد‌های روستاییان با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری، امام جمعه و فرماندار تنکابن و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و آغاز به کار نمود.

استاندار مازندران با تبریک هفته ملی روستا و عشایر، گفت: بهره‌مندی از استعداد‌ها و ظرفیت‌های متنوع روستایی از کارآمدترین ابزار‌ها در تحقق سیاست‌های جهش تولید با مشارکت مردم می‌باشد.

نوری، افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های تولیدی روستاها، بهره‌گیری از توانمندی و دستاورد‌های آن‌ها به منظور مولدسازی ظرفیت روستا‌ها تعیین‌کننده هستند.

نوری با بیان اینکه روستا و روستاییان مورد توجه و حمایت قرار گیرند، اذعان داشت: مردم روستا مولد در تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع و مدافع همیشه حاضر نظام بودند و هستند، باید آن‌ها را ارج نهاد.

استاندار با تاکید بر وجود بازارچه‌ای برای عرضه محصولات روستایی، خاطرنشان کرد: بازارچه بر تقویت روحیه خودباوری و خود‌اشتغالی و تقویت جایگاه اقتصاد روستایی نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیاری از مردم روستا‌ها با سرمایه اندک به تولید و ایجاد اشتغال اقدام کرده اند، ادامه داد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه با عرضه محصولات خانگی بدون حمایت و حتی دریافت تسهیلات حضور داشتند که برای تولید محصول بیشتر و با کیفیت‌تر باید مورد حمایت قرار گیرند و تسهیلاتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات