بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۷۷۰
رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان وزارت جهاد دانشگاهی کشور از بیش ۵۰ مرکز شتاب دهی و نوآوری در کشور خبر داد.
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری تسنیم؛  مسعود ابراهیمی معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی  فناوری و اقتصاد دانش بنیان در نشست خبری چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: این نهاد در حوزه های پژوهشی و رفع نیاز این سازمان  فعالیت‌های فناورانه‌ای را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی پژوهشکده رویان  به عنوان پژوهشگاه سرآمد در کشور بوده و متعلق به جهاد دانشگاهی بوده است ، افزود: جهاد دانشگاهی با دارا بودن 150 گروه پژوهشی در حال فعالیت است و 600 عنوان دانش فنی در جهاد دانشگاهی توسعه  داده و خود صاحب این دانش هستیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی  زنجیره تحقیقات و تجاری سازی و مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی را پایه گذاری کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر 3 پار علم فناوری، 25 مرکز رشد،  بیش از 50 مرکز شتاب دهی و نوآوری  و 8 پردیس پارک علم فناوری در کشور مشغول به فعالیت هستند.

معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاریرسازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان با اشاره به اینکه زنجیره ایده تا محصول و تجاری سازی محصول تا ورود به بازار آزاد در حال اجرا بوده و  امیدواریم در این بازده کوتاه  زمانی جهاد دانشگاهی  به عنوان زیست بوم فناوری تبدیل شود.

وی عنوان کرد: این سازمانی با نام تجاری سازی و فناوری اقتصادی دانش بنیان تشکیل شده است.

برچسب ها:

ارسال نظرات