بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۲۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در نیمه نخست امسال ۲۱ پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی صادر شده که با راه اندازی آن برای ۲۶۰ نفرگیلانی شغل ایجاد خواهد شد. 
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

بازارکار،صالح محمدی با اشاره به اینکه با راه اندازی این واحد‌های تولیدی ۱۸۱ هزار تن مواد خام کشاورزی فرآوری و بسته بندی می‌شود، افزود: برای راه اندازی این واحد‌های صنعتی هزار و ۷۴۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه بخش عمده سرمایه‌گذاری این صنایع تبدیلی و تکمیلی را بخش خصوصی و با مشارکت مردم انجام داده است اضافه کرد: برای تکمیل این طرح‌های صنعتی ۵۰۵ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و حمایت دولت تامین شده است.

صالح محمدی گفت: این طرح‌های صنعتی در حوزه زراعی، باغی، دام و طیور به متقاضیان در شهرستان‌های صومعه‌سرا، آستانه اشرفیه، رشت، شفت، رودسر، رودبار، آستارا و تالش راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: مجوز برای فعالیت‌های ذخیره‌سازی و نگهداری موادغذایی در سردخانه دو مداره و نیز بالای صفر، بسته بندی میوه تازه، سبزی و صیفی تازه، شالیکوبی و انواع محصولات کشاورزی شامل؛ برنج، حبوبات، چای، انواع چاشنی، ادویه و بادام زمینی فرآوری شده صادر شد.

صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی صنایعی است که با انجام کار‌های تجاری سازی بر روی محصولات زراعی، باغی، دامی، طیور، شیلات، جنگل و مرتع موجب ایجاد ارزش افزوده اقتصادی در این محصولات می‌شود.

ارسال نظرات