بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۳۴
مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: مشغله امروز جامعه بشری بیش از زمان متعادل در محیط کار سپری می شود می توان از طریق آگاهی بخشی عمومی و ارائه مسائل روانشناسی شرایطی فراهم کرد تا شاغلین با فراگیری مسائل روانشناختی به نقطه امن از سلامت روان برسند.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

به گزارش بازارکار، به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی سلامت روان با شعار "سلامت روان در محیط کار" صبح امروز (دوشنبه بیست و سوم مهر)،،کارگاه آموزشی برگزار شد.

 

آریا طوفانی در این کارگاه آموزشی ضمن گرامیداشت هفته سلامت روان؛ توجه به نکات کاربردی جهت برقراری سلامت روان در زندگی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و بر ضرورت آگاهی بخشی عمومی مسائل روانشناختی برای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سلامت روان و سلامت جسم هر دو به یک اندازه مهم هستند و باید جدی گرفته شوند اظهار کرد: با در نظر گرفتن شعار امسال هفته سلامت روان مبنی بر "سلامت روان در محیط کار" و توجه به اینکه مشغله امروز جامعه بشری بیش از زمان متعادل در محیط کار سپری می شود می توان از طریق آگاهی بخشی عمومی و ارائه مسائل روانشناسی شرایطی فراهم کرد تا شاغلین و حتی عموم جامعه با فراگیری مسائل روانشناختی به نقطه امن از سلامت روان برسند و با استفاده از آموزه های روانشناسی از تنش های کاری و اجتماعی پیشگیری کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه، از تمامی کسانی که در جهت برقراری سلامت روان جامعه فعالیت می کنند تشکر و قدردانی کرد و گفت: قطعا با تلاش های مشاورین روانشناسی و متخصصین امر، بسیاری از مشکلات و آسیبهای جامعه کاسته می شود و شایسته است تا مسائل روانشناختی در همه حیطه ها مورد توجه عموم جامعه قرار گیرد.

ارسال نظرات