بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۳۵
نمایشگاه کار دانشگاه تهران با حضور دکتر علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور، دکتر حسینی سرپرست دانشگاه تهران و با استقبال دانشجویان و صنعتگران و دستگاه های علمی و اجرایی در محل مصلی دانشگاه تهران گشایش یافت.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

به گزارش بازارکار، دومین نمایشگاه کار  از ( ۲۳ تا ۲۵ مهر ماه) در محل مصلی دانشگاه تهران برگزار می شود و این نمایشگاه پلی بین کارجویان و کارفرمایان اعم از دولتی و خصوصی است.
دکتر فرشته امین دبیر نمایشگاه کار دانشگاه تهران در این مراسم گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ارتباط مستقیم کارجویان و کارفرمایان است تا در یک فضای تعاملی با الزامات و نیازهای بازار کار آشنا شوند.
امین با اشاره به اینکه یکی از وجوه تمایز نمایشگاه امسال با سال گذشته از لحاظ کمی و حضور شرکت‌ها و سازمان‌هاست یادآور شد:  تعداد سازمان‌های حاضر در نمایشگاه افزایش یافته و در این دوره ۱۰۰ سازمان حضور دارند. همچنین سازمان ها تنوع بیشتری دارند و برای دانشجویان علوم انسانی نیز فرصت های خوب شغلی ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه  ۷۰۰ فرصت شغلی  برای مخاطبان ارائه شده است گفت: در حالی که سال گذشته ۵۰۰ فرصت شغلی در نمایشگاه ارائه شد تلاش کردیم در راستای اشتغال پذیری این فرصت های شغلی افزایش یابد. افزایش سطح اشتغال پذیری و ایجاد شرایط استخدامی برای کارجویان هدف اصلی برگزاری نمایشگاه است.
«دومين رويداد ملي نمايشگاه كار» از تاريخ ۲۳ تا ۲۵ مهر ماه و افتتاحيه آن در روز دوشنبه مورخ 23 مهر ماه  با حضور مقامات عالي رتبه كشوري و دانشگاهي در محل پرديس مركزي (مصلي) دانشگاه تهران برگزار مي‌گردد.
در این نمایشگاه اطلاعات کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان ثبت نام شده در قالب یک رزومه استاندارد از طریق سایت نمایشگاه ارسال شده و پس از بررسی و دسته بندی رزومه‌ها، سوابق و توانمندیهای هریک از افراد به صورت کلی ارزیابی و با توجه به زمینه‌های شغلی و کار آموزی نمایشگاه کار، گزارش‌های آن در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد. انتخاب هوشمندانه بهترین فرصت‌های شغلی از یک سو و گزینش نیروهای متخصص و با استعداد از سوی دیگر، این رویداد را به تجربه‌ای منحصر بفرد در دانشگاه تهران برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل می‌نماید.

ارسال نظرات