بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۳۷
معاون فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه تهران نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین سیاست های دانشگاه در یک دهه گذشته ارتباط صنعت و دانشگاه بوده است. بر همین اساس برنامه نمایشگاه کار در دستور کار قرار گرفت.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷

به گزارش بازارکار، دکتر روح‌الله نصرتی از دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی یاد کرد و افزود: دانشگاه ظرفیت های زیادی دارد، ارتباط با صنایع بیرون از دانشگاه نیز در تربیت نیروی انسانی و معرفی آنها نقش بسزایی خواهد داشت.
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: مهمترین رسالت و وظیفه دانشگاه‌های نسل چهارم این است که در آنها محورهای جدید همچون نوآوری و فناوری مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته وی یادگیری میان‌رشته ای، همکاری با صنعت، توجه به تحقیق و توسعه و حمایت از آنها، تاکید بر شهروندی جهانی و آماده کردن جوانان برای داشتن دغدغه ملی و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای افزایش یادگیری از ویژگی و کارکردهای دانشگاه های نسل چهارم است.
«دومين رويداد ملي نمايشگاه كار» از تاريخ ۲۳ تا ۲۵ مهر ماه و افتتاحيه آن در روز دوشنبه مورخ 23 مهر ماه  با حضور مقامات عالي رتبه كشوري و دانشگاهي در محل پرديس مركزي (مصلي) دانشگاه تهران برگزار مي‌گردد.
در این نمایشگاه اطلاعات کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان ثبت نام شده در قالب یک رزومه استاندارد از طریق سایت نمایشگاه ارسال شده و پس از بررسی و دسته بندی رزومه‌ها، سوابق و توانمندیهای هریک از افراد به صورت کلی ارزیابی و با توجه به زمینه‌های شغلی و کار آموزی نمایشگاه کار، گزارش‌های آن در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد. انتخاب هوشمندانه بهترین فرصت‌های شغلی از یک سو و گزینش نیروهای متخصص و با استعداد از سوی دیگر، این رویداد را به تجربه‌ای منحصر بفرد در دانشگاه تهران برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل می‌نماید.

ارسال نظرات