بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۴۲
مدیرجهاد کشاورزی مراغه گفت: خانم جوان روستایی، فعالیت خود را از هشت سال پیش با حمایت صندوق خرد زنان روستایی در روستای گُل تَپِه آغاز کرده است.
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

درآمدزایی خانم روستایی در مراغه از تولید صابون گیاهی

به گزارش بازار کار، هادی خرسند، مدیرجهاد کشاورزی مراغه، روز سه شنبه 24 مهرماه، با بیان اینکه «آقایی» خانم جوان روستایی، فعالیت خود را از هشت سال پیش با حمایت صندوق خرد زنان روستایی در روستای گُل تَپِه آغاز کرده است، گفت: این خانم کارآفرین برای ۵ نفر از اعضای خانواده اش شامل خواهر و برادر درآمد و شغل مستقیم ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: به همت وی و خانواده اش در ماه ۵ هزار قالب انواع صابون گیاهی تولید و بیشتر از طریق فضای مجازی به فروش می‌رسد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی مراغه، در این کارگاه صابون سازی ۲۰ نوع محصول از عصاره‌های گیاهان کوهی و موجود در طبیعت با استفاده از مواد اولیه طبیعی بصورت سرد تولید و روانه بازارا می‌شود.

وی گفت: محصولات تولیدی این خانم کارآفرین دربیش از ۲۰ استان کشور مشتری دارد.

خرسندی افزود: خانم آقایی، به نمایندگی از بانوان کارآفرین استان، به زودی تولیداتش را در نمایشگاه توانمدی زنان روستایی کشور عرضه خواهد کرد.

مدیر جهادکشاورزی مراغه، خاطرنشان کرد: این خانم کارآفرین روستایی تاکنون در ۲۰ نمایشگاه شهرستانی و استانی برای عرضه محصولات خود شرکت کرده است.

ارسال نظرات