بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۴۵
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: «علیرضا فروتن» نابینای مطلق البرزی موفق به اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در حرفه امور مالی و بازرگانی شد.
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری ایلنا؛ بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز به مناسبت روز عصای سفید از علیرضا فروتن نابینای مطلق و اولین مهارت آموخته نابینای استان به پاس تلاش اثربخش برای مهارت آموزی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با اشاره به اینکه همت والای علیرضا فروتن روشندل البرزی در کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ستودنی است، اظهارداشت: معلولیت محدودیت نیست بلکه می توان از آن به عنوان عامل شکوفایی توانایی هایی بالقوه یاد کرد.

غفاری افزود: حضور روشندلان به ‌رغم محدودیت ها در همه عرصه های اجتماعی، نشان دهنده تلاش مستمر در مسیری سخت و پرفراز و نشیب است .

وی گفت: علیرضا فروتن با همت و پشتکار فراوان با حضور در دوره مهارت فنی و حرفه ای، موفق به دریافت گواهینامه مهارت حسابدار عمومی مقدماتی حرفه امور مالی و بازرگانی شد و به عنوان اولین روشندل استان، این موفقیت را کسب کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات