بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۴۶
نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر جدی گرفتن موضوع استاندارد و ارتقای کیفیت در تولید محصولات داخلی، گفت : کیفیت بخشی به تولید، اقتصاد ملی را رونق می بخشد.
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ آیت الله "حسین ردایی" نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی استاندارد با حضور در اداره کل استاندارد البرز افزود: امروز سازمان ملی استاندارد یک دستگاه حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولید کنندگان داخلی است.

وی با قدردانی از تلاش های فعالان اقتصادی و کارکنان سازمان ملی استاندارد برای پیشبرد امر تولید در کشورگفت : کیفیت موجب استحکام بخشی به فعالیت های اقتصادی در شرایط کنونی کشور می شود.

آیت الله ردایی افزود: سازمان ملی استاندارد دیگر ایستایی و توقف نداشته و انگیزه استاندارد در کشور به معنای ایجاد مانع نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ، استاندارد را عامل رونق، دوام و تقویت فعالیت های اقتصادی دانست که موجب افزایش توان بخشی اقتصاد کشور می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت استانداردهای حلال در کشور و دنیا، خواستار توجه به الزامات دینی در استانداردهای کشور و توجه به ۲ عامل مهم استاندارهای حلال و تاثیر معنویت استانداردهای حلال براساس شاخص های دینی در آینده شد.

آیت الله ردایی گفت: در نگاه دینی استاندارد یعنی نظارت همراه با رعایت امور برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی است ؛ وجود استاندارد برای ارتقای تولید و خدمات ضروری بوده و نگاه فعالان اقتصادی باید این باشد که استاندارد یک نهاد حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولید کننده ها می باشد.

برچسب ها:

ارسال نظرات