بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۵۴
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: بانوی سیستان و بلوچستان در همایش بین‌المللی روز جهانی زن روستایی و عشایری به عنوان کارآفرین نمونه برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، بهزاد شهرکی اظهار کرد: بانوان سیستان و بلوچستان در نخستین همایش بین المللی و هشتمین رویداد ملی روز جهانی زنان روستایی و عشایری کشور که با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاونین و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی، سفرا و نمایندگانی از کشور‌های مختلف و همچنین حضور باشکوه زنان روستایی از اقوام مختلف در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

وی افزود: در مراسم تجلیل از زنان روستایی و عشایری برتر، زهرا میری به‌عنوان کار آفرین نمونه در حوزه صنایع دستی (خامه دوزی) موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس از وزیر جهاد کشاورزی شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ایجاد اشتغال بالغ بر ۲۰۰ نفر زن روستایی و برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی و ترویجی در منطقه سیستان و در حوزه روستایی از توفیقات برجسته این کارآفرین برتر است.

گفتنی است؛ در حاشیه این همایش نمایشگاه عرضه محصولات زنان روستایی و عشایری نیز بر پا شده که غرفه استان سیستان و بلوچستان مورد استقبال بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفته است.

ارسال نظرات