بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۶۲
با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران از تاریخ ۷ الی ۹ آبان ماه ۱۴۰۳ به مناسبت روز جهانی شهر‌ها با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعا ایران (ایرانداک)، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی در محل نمایشگاه‌های مصلی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران در تاریخ ۷ الی ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۳، همزمان با روز جهانی شهرها، در محل نمایشگاه‌های مصلی تهران برگزار خواهد شد. این رویداد با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه، بهبود کیفیت زندگی شهری و روستایی، توسعه بازار شهر هوشمند، ارائه آخرین دستاورد‌های فناوری‌های نوین در حوزه شهر‌های هوشمند و آشنایی با مفاهیم جدید در طراحی و سازه‌های هوشمند است. همچنین، این رویداد به دنبال برقراری ارتباط بین نهاد‌های علمی و اجرایی، تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه شهر هوشمند، بررسی چالش‌های ساخت‌وساز کشور و ارائه راهکار‌های علمی و عملی است. یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه، عقد قرارداد‌های تجاری با شرکت‌های بخش خصوصی در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ترافیک هوشمند است.
از تمامی شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و علاقه‌مندان به حوزه شهر هوشمند دعوت می‌شود تا در این رویداد شرکت کنند و از فرصت‌های تجاری و شبکه‌سازی بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به سایت رسمی نمایشگاه به آدر smartcityxpo.com مراجعه کنید یا با دبیرخانه نمایشگاه از طریق شماره تماس ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ و یا ۲۲۸۹۳۲۴۲ در ارتباط باشید.

ارسال نظرات