بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۸۹۶
گفتگو با مدیر منابع انسانی شرکت مدلل؛
مدیر منابع انسانی هلدینگ مدلل با اشاره به اینکه همواره از دانش آموختگان دانشگاهی در این شرکت استخدام و جذب وجود دارد گفت: نیرو های مهارت محور نسل زد را جذب می کنیم.
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار بازارکار، مدیر منابع انسانی هلدینگ مدلل در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با اشاره به اینکه هلدینگ مدلل از دهه 20 به این سو در کشور فعال است گفت: این هلدینگ در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر شاغل دارد و بسیاری از شاغلین آن دانش آموختگان دانشگاهی هستند.
مهندس سید سلمان مقدم نیا با اشاره به اینکه در یکسال گذشته حدود 150 نفر جذب شده اند گفت: بسیاری از این افراد تازه اشتخدام شده از نسل زد هستند و ما تلاش می کنیم دانش آموختگان و سرمایه های انسانی را حفظ کنیم.
مدیر منابع انسانی هلدینگ مدلل به بررسی چالش های منابع انسانی در کشور اشاره و تصریح کرد: در بحث منابع انسانی نمی توان یک دستگاه را مقصر دانست. باید از آموزش و پرورش و آموزش عالی به فکر باشیم و کمک کنیم افراد با مهارت درست و کاربردی آموزش ببینند؛ خانواده ها باید آموزش ببینند.
وی درباره بیکاری دانش آموختگان تصریح کرد: کسانی که تحصیل می کنند باید علاقه، رشته و مهارت های مورد نیاز خود را بشناسند. بسیاری از دانش آموختگان بدون شناخت وارد یک رشته دانشگاهی می شوند که چالش برانگیز است.
مقدم نیا درباره شکل توسعه این شرکت نیز یادآور شد: هلدینگ مدلل یک کسب و کار خانوادگی است و یکی از دلایل موفقیت این کسب و کار نیز همین است چرا که در یک کسب و کار خانوادگی همه برای موفقیت آن تلاش می کنند.
مدیر منابع انسانی هلدینگ مدلل با اشاره به اینکه این شرکت برای اولین بار در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور یافته است گفت: نمایشگاه کار قطعا می توانند پلی بین کارجو و کارفرما باشند و دانشجویان و دانش آموختگان باید این موضوع را جدی بگیرند.
او با اشاره به اینکه شعار شرکت پایداری، شکوفایی و آبادانی است اظهار کرد: مجموعه مدلل حاصل تلاش چند نسل از یک خانواده و پیشرو در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، معدن و تجارت است که همواره در راستای خدمت به چرخ اقتصاد و مردمان عزیز سرزمینمان ایران کوشیده است. مجموعه مدلل با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌های صنعت و همچنین با تکیه بر سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب،  خود را متعهد به تولید و ارایه با کیفیت‌ترین محصولات و خدمات به تمامی سطوح جامعه شایسته ایرانی می‌داند.
گفتگو: امیر علی بینام

ارسال نظرات