بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۹۰۱
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان زنجان گفت:جهاددانشگاهی در ردیف دستگاه‌های استفاده‌کننده از بودجه‌های  جزء 3 بند "ب" تبصره 2 قرار گرفت.
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان زنجان گفت:جهاددانشگاهی در ردیف دستگاه‌های استفاده‌کننده از بودجه‌های  جزء 3 بند "ب" تبصره 2 قرار گرفت. 

 

لیلا اجلی در گفت و گو با بازار کار با اشاره به فعالیت های معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان به واسطه  مراکز آموزش کوتاه مدت خود در مراحل راه‌اندازی کسب‌ وکار، آموزش های لازم ،مشاوره، آماده‌سازی طرح توجیهی و... را خدمات ارائه می‌کند. 

 

وی افزود: با قرار گرفتن نام جهاددانشگاهی در ردیف دستگاه‌های استفاده‌کننده از بودجه‌های جزء ۳ بند "ب" تبصره ۲ فرصت مناسبی برای تکمیل زیست‌بوم و اکوسیستم آموزش، کارآفرینی و اشتغال، در جهاددانشگاهی شکل می‌گیرد؛ چراکه فرد می‌تواند با کسب توانمندی‌های لازم در مسیر اخذ مجوز فعالیت و کسب‌وکار قرارگرفته و از تسهیلات لازم بهره‌مند شود.

 

این مسئول بر تکمیل زنجیره زیست بوم اشتغال استان، ادامه داد: جهاددانشگاهی استان در راستای اعتلای شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم گام برمی‌دارد و در این راستا در تلاش است تا با همکاری سایر نهادهای متولی زنجیره  های ارزش آفرینی را در زیست بوم اشتغال استان تکمیل کند.

 

اجلی تصریح کرد: سهم جهاددانشگاهی زنجان از این اعتبارات 129 میلیارد ریال بوده و افراد متقاضی می‌توانند پس از ثبت‌نام با کسب آموزش‌های لازم در مسیر اخذ مجوز کسب و کار قرارگرفته و سپس جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شوند.

 

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان زنجان خاطرنشان کرد: این ظرفیت، فرصت مناسبی است تا بخش‌های مختلف اشتغال و آموزش بتوانند از فرصت‌های ایجاد شده برای توسعه فعالیت‌ها و خدمات دهی به جامعه جویای کار بهره ببرند.

ارسال نظرات