السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) بِه عِشِقِ تُو سیاه پوش شُدم،بِه یاد تُو چِشام خونً شُدنً،حُسین 

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۹۲۳
با حضور مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی؛

نشست همفکری و هم افزایی رسانه های بازارکار برگزار شد

نشست همفکری و هم افزایی رسانه های بازارکار با حضور محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی و تنی چند از همکاران اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال این‌نهاد برگزار شد.
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

این نشست با هدف حضور موثر تر رسانه بازارکار در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مرتبط با حوزه کارآفرینی و اشتغال و آموزش و مهارت و ... برگزار شد.

به گزارش بازارکار، در این نشست که امیر علی بینام مدیر مسئول و وحید امینی نژاد مدیر اداره مدیریت امور رسانه و بازارکار نیز حضور داشتند، محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی بر شناسایی نیاز های نسل جدید در حوزه اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد و گفت: استفاده از شیوه های جدید، بهره برداری از فناوری های نو، و استفاده از محتوا های جدید در زمینه جذب مخاطب در رسانه های بازارکار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی با تاکید بر روند مثبت و اثرگذار رسانه های بازارکار در مسیر تامین نیاز های استخدامی و اشتغال و کارآفرینی یادآور شد: این رسانه با تجربه و حسن عملکرد خود می تواند پاسخگوی نیاز های نسل جدید بویژه نسل زد در زمینه کارآفرینی و اشتغال باشد؛ چرا که این نسل به دنبال استخدام نیست بلکه به دنبال کسب و کار های نو در بستر فناوری اطلاعات و فضای مجازی است.

وی بر توسعه زیر ساخت های بازارکار تاکید کرد و گفت: توسعه زیر ساخت و استفاده از استودیو ها و امکانات بازارکار، استفاده از پلتفرم های تعاملی و به روز بر اساس نیاز جوانان و نوجوانان امروزی برای حضور موثر در زیست بوم کارآفرینی و اشتغال کشور یک ضرورت است.

وی گفت: در مسیر پر رنگ‌تر شدن حضور این رسانه در مجلس شورای اسلامی، حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

مجتبی ابراهیمی رومنجان سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی نیز در این نشست بر حضور موثر رسانه های بازارکار در جلسات و صحن های علنی مجلس تاکید کرد و گفت: بازارکار بر اساس ماموریت خود تلاش می کند تا انعکاس دهنده طرح ها و برنامه های نمایندگان محترم خانه ملت در حوزه کارآفرینی و اشتغال بویژه دانش آموختگان دانشگاهی باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ابزار تاثیرگذار در هر حوزه ای است گفت: پایگاه خبری بازارکار، هفته بازارکار و بازارکار نوین با همه توان در مسیر اهداف خود و در زمینه نیاز های مردم و دانش آموختگان حرکت می کند.در این نشست خانم ها لیلا قرنفلی و سیده عطیه حسینی از کارشناسان اداره رسانه و بازارکار نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات