تازه ها
این نشست با هدف حضور موثر تر رسانه بازارکار در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مرتبط با حوزه کارآفرینی و اشتغال و آموزش و مهارت و ... برگزار شد.
به گزارش بازارکار، در این نشست که امیر علی بینام مدیر مسئول و وحید امینی نژاد مدیر اداره مدیریت امور رسانه و بازارکار نیز حضور داشتند، محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی بر شناسایی نیاز های نسل جدید در حوزه اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد و گفت: استفاده از شیوه های جدید، بهره برداری از فناوری های نو، و استفاده از محتوا های جدید در زمینه جذب مخاطب در رسانه های بازارکار اهمیت دارد.
مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی با تاکید بر روند مثبت و اثرگذار رسانه های بازارکار در مسیر تامین نیاز های استخدامی و اشتغال و کارآفرینی یادآور شد: این رسانه با تجربه و حسن عملکرد خود می تواند پاسخگوی نیاز های نسل جدید بویژه نسل زد در زمینه کارآفرینی و اشتغال باشد؛ چرا که این نسل به دنبال استخدام نیست بلکه به دنبال کسب و کار های نو در بستر فناوری اطلاعات و فضای مجازی است.
وی بر توسعه زیر ساخت های بازارکار تاکید کرد و گفت: توسعه زیر ساخت و استفاده از استودیو ها و امکانات بازارکار، استفاده از پلتفرم های تعاملی و به روز بر اساس نیاز جوانان و نوجوانان امروزی برای حضور موثر در زیست بوم کارآفرینی و اشتغال کشور یک ضرورت است.
وی گفت: در مسیر پر رنگتر شدن حضور این رسانه در مجلس شورای اسلامی، حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.
مجتبی ابراهیمی رومنجان سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی نیز در این نشست بر حضور موثر رسانه های بازارکار در جلسات و صحن های علنی مجلس تاکید کرد و گفت: بازارکار بر اساس ماموریت خود تلاش می کند تا انعکاس دهنده طرح ها و برنامه های نمایندگان محترم خانه ملت در حوزه کارآفرینی و اشتغال بویژه دانش آموختگان دانشگاهی باشد.
وی با اشاره به اینکه رسانه ابزار تاثیرگذار در هر حوزه ای است گفت: پایگاه خبری بازارکار، هفته بازارکار و بازارکار نوین با همه توان در مسیر اهداف خود و در زمینه نیاز های مردم و دانش آموختگان حرکت می کند.در این نشست خانم ها لیلا قرنفلی و سیده عطیه حسینی از کارشناسان اداره رسانه و بازارکار نیز حضور داشتند.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات