بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۹۲۹
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از فعالیت بیش از ۹ هزار راننده تاکسی ( همراه با راننده کمکی) در رشت خبرداد.
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش بازارکار،علی‌رضا زارع اظهار کرد: پیش از این برای زیرپوشش قرارگرفتن رانندگان تاکسی فاقد بیمه از خدمات بیمه‌ای اعم از درمانی و بازنشستگی نشست‌هایی با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان برگزار و پی‌گیری‌ها و اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: پس از پی‌گیری‌های مداوم در نهایت تفاهمنامه‌ای با مدیر صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان برای بهره‌مندی رانندگان تاکسی رشت از خدمات بیمه‌ای این صندوق منعقد و شرایط لازم برای پوشش بیمه‌ای تاکسیرانان در نظر گرفته شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی دارای شرایط برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر باید حضوری به مکان تعیین شده از سوی صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان واقع در بلوار جانبازان رشت جنب کیوسک راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۹ هزار راننده تاکسی ( همراه با راننده کمکی) در رشت اظهار کرد: پیش از این ۴۵ درصد رانندگان توسط تعاونی تاکسیرانی رشت بیمه شده بودند و به دلیل عدم پذیرش جدید، امکان بیمه برای بقیه رانندگان فراهم نبود که هم اینک این مشکل مرتفع شده است.

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود سه هزار و ۹۰۰ دستگاه از آنها فرسوده و دارای عمر بالا بوده اما در سطح شهر فعال هستند.

ارسال نظرات