بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۹۹۸
معاونت پژوهشی وزارت علوم، دومین همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای را با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌کند.
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

به گزارش بازارکاربه نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با هدف تقویت حوزه مهارت آموزی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی، معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دومین همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای را با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌کند.

محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: در این همایش، دانشگاه جامع علمی کاربردی مسئولیت اجرای پنل تخصصی استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در سطوح عالی اشتغال را برعهده خواهد داشت.

فتحیان در ادامه اظهار داشت: محور‌های این همایش شامل نقش فناوری‌های آموزشی در تحول آموزش عالی، روش‌های مشارکت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در هدایت شغلی دانشجویان، نقش آموزش‌های عالی مهارتی در نظام صلاحیت حرفه‌ای، روش‌های هماهنگی و انطباق برنامه‌های درسی با نیاز‌های بازار کار، الگو‌ها و تجارب بین المللی در مهارت افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، نقش و جایگاه انجمن‌های علمی در مهارت‌افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، روش‌ها و راهکار‌های استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در نظام آموزش عالی و روش‌ها و الگو‌های مناسب در ارزیابی و سنجش صلاحیت حرفه‌ای می‌باشد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این همایش روز دوشنبه ۳۰ مهرماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۷ در مجتمع امام خمینی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

فتحیان در خاتمه اظهار داشت: متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://B ۲ n.ir/mh-msrt مراجعه نمایند.

ارسال نظرات