بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۰۰۱
استاندار سمنان گفت: شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل از تمام قشرها، بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در سطح استان از مواردی است که باید به صورت ویژه در راستای دست‌یابی به استان پایلوت بدون بی سواد مدنظر قرار گیرد.‌
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

به گزارش بازارکار از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان اظهار کرد: بحث فراهم کردن زمینه تحصیل برای افراد بازمانده از این مهم در سطح استان امری حائز اهمیت است و باید از ظرفیت دهیاری‌ها، پایگاه‌های بسیج، مساجد و سازمان صمت در حوزه واحدهای تولیدی و سایر دستگاه‌های مربوطه استفاده شود.
وی افزود: شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل از تمام قشرها، بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در سطح استان از دیگر مواردی است که باید به‌صورت ویژه در راستای دستیابی به استان پایلوت بدون بی‌سواد مدنظر قرار بگیرد.‌
استاندار سمنان گفت: توسعه بی‌سوادی در سطح جامعه، یقیناً به همراه خود معضلات و همچنین آسیب‌های اجتماعی متعدد و فراوانی را برای تمام جامعه به همراه خواهد داشت، از این رو باید به این مهم به صورت ویژه پرداخت.
هاشمی تصریح کرد: در حوزه سوادآموزی نیز ضرورت دارد تا طرح‌های جامع، فراگیر و مدون با بهره‌گیری از روش‌های ترغیبی و با نشاط در سراسر استان به مرحله اجرا درآید.
وی ادامه داد: از مربیان پرورشی متخصص، مجرب و متعهد و همچنین روحانیون و کارشناسان حوزه مذهبی به منظور برگزاری برنامه‌ها و جلسات مطلوب در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان استفاده شود.
استاندار سمنان در پایان گفت: اجرای برنامه‌های بانشاط و تفریحی در حوزه پرورشی در قالب کلاس‌ها و دوره‌های مختلف از دیگر مواردی است که باید در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.

ارسال نظرات