السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) بِه عِشِقِ تُو سیاه پوش شُدم،بِه یاد تُو چِشام خونً شُدنً،حُسین 

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۰۳۵

فراخوان برگزاری رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» با هدف جذب سرمایه در حوزه «صنایع خلاق»

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه «صنایع خلاق» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق در محورهای گیم، انیمیشن و پی‌نمایی، بازی و اسباب‌بازی، نوآوری اجتماعی، مد و پوشاک، گردشگری و صنایع دستی، آموزش، یادگیری و نوشت‌افزار برگزار می‌شود.
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه «صنایع خلاق» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق در محورهای گیم، انیمیشن و پی‌نمایی، بازی و اسباب‌بازی، نوآوری اجتماعی، مد و پوشاک، گردشگری و صنایع دستی، آموزش، یادگیری و نوشت‌افزار برگزار می‌شود.
این رویداد با اهدافی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی برای تیم‌ها، بهم‌رسانی صاحبان ایده و تیم‌ها به شتاب‌دهنده‌ها، شناسایی و معرفی طرح‌های سرمایه‌پذیر و تیم‌ها به سرمایه‌گذاران جسور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
شرکت‌های استارت‌آپی علاقمند تا ۴ آبان ۱۴۰۳ مهلت دارند تا طرح‌های استارت‌آپی خود را به نشانی اینترنتی forms.inif.ir/web/guest/creative-industries ارسال کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۳۹۴۱۸۹ تماس بگیرند.
شایان ذکر است، در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» تمام کسانی که دارای طرح سرمایه‌پذیر هستند، طرح و مدل کسب و کار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند و در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق پس از ارزیابی و تأیید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تأمین می‌کند.
در رویداد «پیوند» نیز، ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی و آماده ارائه به شتابدهنده‌های دانش بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می‌شوند. از بین طرح‌های دریافت‌شده، پس از غربالگری اولیه، تعدادی از طرح‌ها انتخاب می‌شوند. سپس برای صاحبان ایده و اعضای استارت‌آپ‌های منتخب، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و پس از آن مرحله دوم غربالگری انجام می‌شود که از بین شرکت‌کنندگان، تعدادی برای حضور در رویداد پایانی انتخاب شده و آماده ارائه به سرمایه‌گذار می‌شوند.

ارسال نظرات