بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۰۴۰
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰ دانش‌آموخته برتردر لیست انتظار اخذ ردیف استخدامی برای جذب در هیات علمی دانشگاه‌ها هستند، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۱۵۰ ردیف استخدامی دیگر برای جذب در وزارت علوم نیاز باشد.
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، سعید خدایگان درباره فرآیند اخذ مجوز‌های جذب نخبگان به عنوان هیات علمی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مقاطع زمانی گذشته، حال و آینده گفت: بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۹، ۲۵۰ ردیف استخدامی از رئیس وقت سازمان اداری و استخدامی اخذ کرد که تا سال ۱۴۰۰، ۴۸ ردیف استخدامی برای جذب نخبگان استفاده شد.

وی ادامه داد: در ادامه و با توجه به جذب حائزین شرایط بنیاد در دانشگاه‌ها و نیاز به استفاده از باقی مجوز‌های مذکور، پیگیری جهت فعال‌سازی و تخصیص ردیف‌های استخدامی از دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در دستور کار قرار گرفت که در اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ با ۱۶۰ ردیف استخدامی موافقت شد.

خدایگان ادامه داد: هم اکنون در حدود ۱۰۰ نفر از معرفی شدگان در لیست انتظار ردیف‌های استخدامی جدید بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۱۵۰ ردیف استخدامی دیگر برای جذب در وزارت علوم نیاز باشد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بر این اساس و با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه را مکلف به تأمین ردیف مجوز استخدام و تأمین و تخصیص منابع مالی لازم کرده است، مکاتبه‌ای در این خصوص از طرف معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و وزرای علوم و بهداشت خطاب به دو سازمان مذکور تنظیم شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، وی در پایان گفت: امید است با همکاری و همراهی مسؤولین فعلی این دو سازمان، مجوز‌های مورد نیاز برای جذب دانش‌آموختگان برتر در مؤسسات به عنوان عضو هیأت علمی و صدور احکام ایشان، در اسرع وقت به بنیاد داده شود.

ارسال نظرات