بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۰۵۱
استاندار گیلان گفت: همچنین مشکل خانواده‌های دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل احصاء شود تا فرزندان‌شان به مدرسه بازگردند.
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

به گزارش بازارکار، هادی حق شناس عصر روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش در استانداری گیلان با اشاره به ارائه آمار بیش از ۲ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در این نشست اظهار کرد: باید ضمن شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل دلایل ترک تحصیل آنان مشخص شود و تمهیدات لازم برای بازگرداندن آنان به عرصه علم و دانش انجام شود.

وی بیان کرد: همچنین مشکل خانواده‌های دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل احصاء شود و دستگاه‌های مرتبط برای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهند تا فرزندان‌شان به مدرسه بازگردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید بهترین خدمت به دانش‌آموزان ارائه شود، اضافه کرد: آنان آینده‌سازان جمهوری اسلامی هستند از اینرو هدف همه ما ارائه بهترین خدمت به آنان است.

وی با بیان اینکه هزینه‌کرد در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است، اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش و پیشرفت این مجموعه، آبادانی کشور را به همراه دارد از اینرو همه ما برای کمک به آموزش و پرورش مکلف هستیم.

حق شناس با تبریک هفته پیوند اولیاء و مربیان و اهمیت فراهم کردن بستر مشارکت والدین در فرآیند تعلیم و تربیت اظهار کرد: انجمن اولیاء و مربیان و همکاری آنان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نقش مهم و تاثیرگذاری دارد از اینرو باید از ظرفیت آنان استفاده شود.

ارسال نظرات