بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۱۱۶
با حضور دبیران انجمن علمی دانشگاه‌های استان گلستان؛
پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه استان گلستان با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای نقش‌آفرینی آن‌ها در زیست‌بوم فناوری و نوآوری با تسهیل‌گری و حمایت پارک علم و فناوری گلستان در استان برگزار می‌شود.
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
جزئیات پنجمین دوره «طرح توانمندسازی صدف» تشریح شد

به گزارش بازارکار به نقل از پارک علم و فناوری گلستان، جلسه معرفی و تشریح جزئیات پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه استان گلستان با حضور دبیران انجمن علمی دانشگاه‌های سراسر استان در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد.

این طرح با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای نقش‌آفرینی آن‌ها در زیست‌بوم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و بر اساس استعداد‌ها و ویژگی‌های هر فرد در جهت تسهیل ورود به بازار کار و کارآفرینی، با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس، با تسهیلگری پارک علم و فناوری گلستان توسط کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان گلستان برگزار می‌شود.

پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف طی یک دوره 45 روزه در سه فاز مجموعاً (17 کارگاه آموزشی) آبان و آذر‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره فقط تا پنجم آبان 1403 فرصت دارند با مراجعه به آدرس https://b2n.ir/gstpark.sadaf اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال نظرات