بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۱۳۳
با همکاری پارک علم و فناوری هایتک؛
رویداد فرصت‌های شغلی اندیشه نو با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (هایتک) و کمیته امداد امام (ره) در کرمان برگزار شد.
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به گزارش بازارکار به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته(هایتک)، سعید هاشمی‌نژاد هدف از برگزاری این رویداد را استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در جهت اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد.
معاون فناوری پارک علم و فناوری هایتک با نام بردن از این شیوه به عنوان مدل جدید اشتغال گفت: اعضای تحت پوشش نهاد کمیته امداد می‌توانند متناسب با تخصص و توانمندی و نیاز شرکت‌ها در شرکت‌‌های پارک علم  و فناوری هایتک استخدام شوند.
وی با با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی توسط شرکت‌ها در راستای اشتغال‌زایی مددجویان پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: امکان حمایت از ایده‌های فناورانه مددجویان برای تولید محصول و کسب درآمد نیز وجود دارد.
هاشمی نژاد برای برگزاری چنین رویدادهایی اعلام آمادگی کرد و آن را در جهت اشتغال‌زایی و کشف استعدادها و فرصت‌ها مفید خواند.
ناصر عسکری نژاد نیز با مهم خواندن همکاری این نهاد با پارک علم و فناوری هایتک تصریح کرد: برگزاری این رویداد موجب استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان کارآفرین در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی جامعه هدف می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان یکی از رسالت‌های اصلی کمیته امداد اشتغالزایی با درآمد ثابت و پایدار برای مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با استمرار همکاری‌ها زمینه اشتغال خانواده مددجویان در فرصت‌های شغلی مناسب فراهم شود.
وی افزود: پارسال هزارو۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و محرومان استان پرداخت و ۱۴ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی به کمک این نهاد در استان ایجاد شده است.
گفتنی است این رویداد با حضور ۱۲۰ نفر از مددجویان متقاضی اشتغال و مدیران ۱۲ شرکت دانش‌بنیان در کرمان برگزار شد و شرکت‌ها  نیازهای شغلی و زمینه‌های کاری خود را معرفی کردند.

ارسال نظرات