بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۱۶۳
جهاددانشگاهی استان سمنان و شرکت هوشمند آرمان هماره به منظور ایجاد و گسترش همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش بازار کار، علی منصفی راد رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در جلسه انعقاد این تفاهم نامه همکاری گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدت و همچنین تولید و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه بین جهاددانشگاهی استان سمنان و شرکت هوشمند آرمان هماره منعقد می شود.
وی افزود: هم‌افزایی جهاددانشگاهی سمنان و شرکت هوشمند آرمان هماره در توسعه فناوری، کارآفرینی دانش‌بنیان، و حمایت از ایده‌های نوآورانه  همراه با ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه مالکیت فکری از جمله سایر اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری است.
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با تشریح زمینه های همکاری مشترک ادامه داد: تمام اقدامات اجرایی این توافق نامه در قالب قراردادهای جداگانه ای منعقد می گردد و نهایت همکاری برای اجرایی نمودن مفاد توافق نامه و دستیابی به اهداف تعیین شده انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت هوشمند آرمان هماره نیز در این نشست با ابراز خرسندی از آغاز همکاری مشترک با مجموعه آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: همکاری در طراحی و اجرای برنامه ها، کنگره ها، همایش ها، سمینارها، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و پژوهشی، همکاری در استفاده از امکانات آموزشی طرفین از جمله فضای فیزیکی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری دوره های آموزشی مشترک و غیر مشترک و بکارگیری شیوه های نوین آموزشی از جمله موضوعات این تفاهم نامه همکاری است.
مهدی اخلاقی افزود: برگزاری دوره های آموزشی و ارزیابی مستمر اثربخش و کارآمدی آنها، استفاده از توانمندی¬های طرفین در پیشبرد و بهره برداری از فناوری نوین استفاده از متخصصان و صاحبنظران جهاددانشگاهی در تهیه و تدوین برنامه ها و دوره های آموزشی مشترک و همچنین همکاری دو جانبه به منظور تبیین نیازمندی¬ها و ترسیم چشم-اندازهای پژوهشی و آموزشی طرفین در راستای توسعه و به کارگیری فناوری¬های نوین از سایر مفاد و موضوعات مهم در این تفاهم نامه همکاری است.

ارسال نظرات