بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۲۴۶
به همت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی
به همت معاونت تجاری سازی پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی؛ سمینار تخصصی «آشنایی با بازارهای مالی بین المللی» درسالن جلسات سازمان برگزار شد.
شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

سمینار تخصصی« آشنایی با بازارهای مالی بین المللی» برگزار شد

به گزارش بازار کار، به همت معاونت تجاری سازی پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی؛ سمینار تخصصی «آشنایی با بازارهای مالی بین المللی» روز شنبه پنجم آبان‌ماه درسالن جلسات سازمان برگزار شد. این سمینار با هدف آشنایی افراد علاقمند به فعالیت‌های اقتصادی با بازارهای مالی بین الملل و با حضور اقشار مختلف برگزارشد.

حسین مرادی،  مدرس بازارهای مالی در این سمینار به بیان مقدمه و اهمیت بازار های مالی پرداخت و مباحثی همچون تعریف بازار های مالی و اهمیت آن در اقتصاد جهانی،  نقش بازارهای مالی در زندگی روزمره و تاثیر آن بر اشخاص، دستاورد بازارهای مالی نسبت به بازارهای دیگر و تفاوت آن با کسب و کارهای دیگر را  تشریح کرد.

وی همچنین به انواع بازارهای مالی اشاره کرده و در خصوص  بازار بورس،  بازار سهام،  بازار فارکس، بازار ارزهای دیجیتال، بازار کالاها مانند نفت و تفاوت بازارهای فارکس با بورس ایران و هولد کردن ارز های دیجیتال توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه مباحث تخصصی همچون اصول اولیه معامله گری،  مفهوم خرید و فروش در بازار های مالی، نحوه تعیین قیمت ها بر اساس عرضه و تقاضا،  آشنایی با سود و زیان، نحوه واریز و برداشت و تایم کاری فعالان بازار های مالی و  سود مرکب مطرح شده و نحوه تحلیل بازار های مالی به لحاظ تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال و  روانشناسی بازار و ... مورد بررسی قرا گرفت.

ارسال نظرات