بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۲۹۴
بانک صادرات ایران در 31 استان کشور با برگزاری آزمون‌ کتبی و انجام مصاحبه، برای مشاغل بانکدار و بانکیار دعوت به همکاری می‌کند.
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش بازارکار به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تأمین نیروی مورد نیاز خود در 31 استان کشور برای تصدی مشاغل بانکدار و بانکیار از میان داوطلبان بومی مرد و زن واجد شرایط بر اساس آئین‌نامه استخدامی بانک و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه روانشناختی - تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی، دعوت به همکاری می‌کند.
داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مندرج در متن آگهی استخدام، با حداقل معدل کل 14  و داشتن حداکثر 30 سال تمام و همچنین داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد، از جمله شرایط اصلی شرکت در این آزمون عنوان شده است.

توجه:    
حسب موافقت هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران و به منظور مساعدت با متقاضیان محترم، ضمن تمدید مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 جمعه مورخ 1403/08/11، شرایط بومی بودن داوطلبان تغییر یافته و ملاک تشخیص بومی بودن در شهر یا شهرستان مورد تقاضا، دارا بودن یکی از شرایط زیر می‌باشد:
1. مطابقت محل تولد یا محل صدور شناسنامه.
2. مطابقت محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم.
3. احراز سکونت در شهر یا شهرستان مورد تقاضا با ارائه سند مالکیت به نام خود/پدر/ مادر/ همسر و یا اجاره‌نامه معتبر دارای کد رهگیری در 2 سال اخیر. (منتهی به پایان سال جاری)
زمان برگزاری آزمون بانک بعدازظهر پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال جاری است و کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 15 روز سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1403 از طریق سایت بانک قابل دریافت است.
شماره تلفن جهت پاسخگویی به سوالات: 02184765785  و  02184765511  و  02184765532

لینک ثبت‌نام (کلیک کنید)

ارسال نظرات