بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۲۹۷
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰

شركت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و روانشناختی از بین داوطلبان دارای شرایط جداول مندرج در این آگهی اقدام به جذب 477 نفر نيروی انسانی مورد نیاز خود نماید.

مهلت ثبت نام تا 19 آبان 1403 می باشد.

شرایط عمومی

- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیرپزشکی در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم )جداول )الف (و)ب(( الزامیست.
- تبصره: در مقطع لیسانس (جدول (ج)) داشتن معافیت پزشکی بلامانع است.
- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذی صلاح).
- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأییدد واحد سلامت، ایمدی و محیط زیست شرکت نظم آوران.
- عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر، روان گردان و ...(با تأیید مراجع ذی صلاح).
شرایط سنی
حداکثر سن مجاز برای داوطلبان شرکت کننده مطابق جداول (الف/ب/ج) ستون (ه) می باشد.
- مدت زمان خدمت سربازی داوطلبان مرد به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شدد.(مطابق سدتون (و) جداول (الف/ب/ج))
- افرادی که سابقه کار داشته باشند با ارائه سابقه بیمه به ازاء هر سال سابقه کار یکسال به سن مجاز آنان اضافه خواهد شد. (حداکثر سن بر اساس ستون (و) جداول (الف/ب/ج) می باشد)
- شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد زیر افزایش می یابد:
- افراد خانواده شهدا و جاوید الاثرها (همسر و فرزندان)، جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان در صورت ارائه مدارک و مستندات مورد تأیید بنیاد شهید به میزان 5 سال به حداکثر سن مجاز داوطلب (مطابق ستون (ه) جداول (الف/ب/ج)) اضافه میشود. (حداکثر سن بر اسداس سدتون (و) جداول (الف/ب/ج) می باشد).
- در هر حال و تحت هر شرایطی حداکثر سن داوطلبان نباید از سن مشخص شده در ستون (و) جداول (الف/ب/ج) تجاوز نماید.
شرایط معدل و مدرک تحصیلی
3- کلیه داوطلبان از داشتن شرط معدل معاف می باشند.
شرایط مدرک تحصیلی
- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاه های معتبر خارج یا داخل کشور، مدارک مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته، گرایش تحصیلی و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد.
تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنان بعد از 1403/08/19 باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمیگیرد. بدیهی است کسانی که در آزمون پذیرفته شده و نتوانند نسبت به اخذ مدرک تحصیلی تا تاریخ 1403/08/19 اقدام نمایند از آزمون حذف و شرکت نسبت به جذب آنها تعهدی ندارد.
- برای رشته های مقطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم (جداول الف و ب) داشتن مدرک تحصیلی بالاتر ممنوع می باشد. و برای دیگر مقاطع (جدول ج) داشتن مدرک تحصیلی بالاتر بلامانع می باشد.
- کلیه داوطلبانی که بر اساس بند 3/4 دارای مدرک تحصیلی بالاتر می باشند الزاما می بایست با مدرک اعلام شده (مطابق جدول ج) ثبت نام را انجام دهند و در صورت قبولی در آزمون و استخدام، مزایای حقوقی شغل مورد تقاضا در آگهی را دریافت خواهند نمود و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر آن‌ها مطابق جدول رشته های مورد تقاضا را ندارد.
نحوه برگزاری آزمون
- آزمون به صورت چهارگزینه ای/کتبی و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.
- منابع آزمون متعاقبا از طریق سایت اعلام خواهد شد.
- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده در مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی – جداول (ب و ج) نباید از حداقل 6۰% میانگین نمره تعداد نفرات مورد نیاز کمتر باشد.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام

دانلود دفترچه شرایط (PDF) 

 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 19 آبان 1403


 

ثبت نام

ارسال نظرات