بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۳۳۱۲
بانوی مددجوی خوشفکر با راه‌اندازی کارگاه تولید ترشی و میوه ‌خشک‌کنی به خودکفایی و توانمندی رسید.
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‎‎رسانی کمیته امداد، الهام علیمرادی، بانوی مددجوی کرمانشاهی از شغلش که حرف می‏‌زند اشتیاق تلاش در صدایش موج می‌زند او می‌‏گوید که با کار و حرفه‌اش ارتباط خوبی را برقرار کرده و خوشحال است که می‌تواند روی پای خود بایستد و به آنچه که الان به دست آورده افتخار کند او با علاقه بی‌حد خودش یاد گرفت که چه طور ترشیجات خوش طعم، میوه و سبزی خشک و حتی زعفران تولید کند او اما با حمایت کمیته امداد بود که توانست، به آروزیش که راه‌‌اندازی کسب ‎و کارش بود دست پیدا کند.
این بانوی جوان گمان نمی‌کرد که روزی بتواند به آنچه که می‌خواهد برسد اما به لطف خدا و حمایت‌های خانواده توانست به آنچه که همیشه دوست داشت یعنی تهیه و تولید ترشیجات، میوه‌جات خشک دست پیدا کند.
الهام می‌دانست که اگر تلاش کند و دیگران از کیفیت کار او با خبر شوند می‌تواند بازار خوبی را در میان اقوام و نزدیکان خود ایجاد کند که همین فکر عامل اصلی تشویق او به فعالیت در این مسیر شد او نمی‌توانست ناامیدی را در خود راه بدهد و بیشتر لحظات خود را به فکر کردن در مورد نحوه راه‌اندازی و بازاریابی این نوع حرفه می‌گذراند.
 ماجرا اما به اینجا ختم نمی‎شود او دوست داشت که از هنری که با عشق و علاقه و با زحمات خودش، به دست آورده است، کسب و کاری به هم بزند.
او می‎دانست که می‎تواند وام اشتغال‌زایی بگیرد، به خاطر همین، به بخش اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کرمانشاه رفت و درخواست وام داد. اتفاقا، طرح الهام مورد قبول دریافت وام قرار گرفت و خیلی زود، وام اشتغالزایی برایش واریز گردید؛ خرید لوازم کار اولین کاری بود که او با وامش انجام داد. حالا او می‏گوید که به لطف اتفاقی که برایش افتاده است ماهیانه ۱۰ میلیون تومان درآمد خالص دارد، خودش سرپرست خانوار است و دیگران را نیز به کار و فعالیت تشویق می کند.
 الهام می‎گوید: «کارم را دوست دارم، من عاشق کارم هستم و درست است که خودم یادم گرفتم چه کار کنم اما حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) باعث شد که به این نقطه برسم؛ این که مشتری ثابت داشته باشم و به صورت عمده و جزئی تولید دارم

برچسب ها:

ارسال نظرات