بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۳۳۲۱
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در بازدید از شرکت هواپیمایی اروان با اعلام پشتیبانی صندوق ذخیره از توسعه و تجهیز ناوگان هواپیمایی اروان تأکید کرد: ارزش آفرینی پایدار، افزایش توان رقابتی و ایجاد یک شرکت هواپیمایی باکیفیت بالا و ارزان از طریق مدیریت حمل و نقل حرفه‌ای باید به طور جدی و مستمر در دستور کار شرکت اروان باشد. 
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹

به گزارش بازارکار از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، محسن احمدی امروز ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت هواپیمایی اروان و روند تعمیرات هواپیمای آلفا، در نشست و گفتگوی صمیمی با مدیران و کارکنان این شرکت تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به رسالت شرکت اروان مبنی بر ارائه خدمات هواپیمایی باکیفیت و ارزان قیمت از طریق مدیریت حرفه‌ ای و تخصصی اظهار داشت: این شرکت هواپیمایی با هدف سودآوری، خلق ارزش با استفاده از ظرفیت‌های راهبردی صندوق ذخیره فرهنگیان و ارائه خدمات شایسته و ارزان به اعضای این موسسه ایجاد شده و لازم است با قوت و قدرت در مسیر اهداف تعیین شده حرکت نماید و به جایگاه مطلوب در صنعت هوایی دست یابد.
جذب کادر پروازی متخصص/ مدیریت حرفه‌ای و تخصصی
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تأکید بر ضرورت نگهداشت خلبانان و نیروهای متخصص، اولویت بکارگیری افراد را در شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان تخصص و تجربه آنها بیان کرد و گفت: جذب نیروهای کارآمد، باتجربه و دانش بالا در حوزه‌های مختلف هواپیمایی اروان بویژه بخش تعمیر و نگهداری و فنی و مهندسی باید مورد توجه مدیران اروان باشد.
مدیریت تأمین قطعات برای اروان ضروری است
احمدی با اشاره به اهمیت موضوع تأمین به موقع و بهینه قطعات مورد نیاز هواپیما در اروان تصریح کرد شرکت اروان باید در زمینه مدیریت و تأمین قطعات مورد نیاز یک رویکرد و برنامه‌ریزی استراتژیک داشته باشد و علاوه بر تجهیز انبار و افزایش موجودی قطعات باید نیازهای شرکت پیش بینی شود و تأمین قطعات مختلف بویژه قطعات حساس و پرمصرف بدون هیچ مشکلی و در حداقل زمان صورت پذیرد.
وی همچنین با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت هزینه با استفاده از ظرفیت منابع انسانی کارآمد و باتجربه و مدیریت هزینه‌های جاری با بهره‌گیری از ظرفیت برون سپاری خدمات باعث کاهش بهای تمام شده خواهد شد تأکید کرد: یکی از الزامات شرکت هواپیمایی اروان کاهش هزینه‌های عملیاتی است که برای تحقق این هدف باید افزایش تعداد هواپیما، افزایش لگ پروازی و کاهش هزینه‌های ثابت تسریع شود.
توجه به استاندارهای صنعت هوانوردی
دکتر احمدی در ادامه رعایت استاندارهای ایمنی را در شرکت اروان مهم ارزیابی کرد و از مسئولان اروان خواست موضوع پایش بازدهی مسیر پروازی را به طور مستمر و موثر اجرا نمایند.
وی در ادامه با اشاره به چالش‌های شرکت اروان و گزارش‌های مدیران ارشد این شرکت گفت: تاکنون چندین جلسه در بخش‌های مختلف مدیریتی صندوق برای حل چالش‌های این شرکت برگزار شده  و حمایت‌های مالی جهت رفع مشکلات صورت پذیرفته و با توجه به سودآوری مطلوب صنعت هواپیمایی و بازگشت سرمایه مناسب، پیگیری‌ها انجام خواهد شد.
مدیرعامل صندوق ذخیره ادامه داد: انتظار ذی نفعان، عملکرد حرفه‌ای، سودآوری، تخصص‌گرایی و چابک‌سازی  در این شرکت می‌باشد و بر این اساس در بکارگیری افراد در صندوق به ویژه مجموعه تخصصی مانند اروان نباید توصیه‌ای عمل شود.
گسترش هم افزایی/ توسعه پروازهای داخلی و خارجی و عتبات عالیات
وی از جمله اقدامات مثبت این شرکت را سابقه موفق در انجام پروازهای داخلی و خارجی به ویژه عتبات عالیات ذکر کرد و گفت: ارائه خدمات ویژه‌ برای فرهنگیان از طریق سوپراپلیکیشن فرهنگیان به نشانی szf.satpay.ir هم گام مؤثری در خدمات‌رسانی به جامعه فرهنگیان بوده است که باید ضمن معرفی و تبلیغات موثر در این زمینه، ایرادات احتمالی رفع گردد.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از راه‌های مؤثر در ارتقای بهره‌وری اروان را هم‌افزایی بین این شرکت و سایر شرکت‌های زیر مجموعه اعلام و تأکید کرد: تهیه و ارائه بسته‌های ویژه و متنوع مسافرتی برای فرهنگیان بویژه اعضای صندوق در قالب سفرهای زیارتی و سیاحتی داخلی و خارجی با استفاده از ظرفیت سایر شرکت‌ها بخصوص شرکت خدمات سیاحتی زیارتی زاگرس باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.
احمدی، ورود به حوزه‌های تخصصی خدمات هوایی دربستی، تورهای داخلی و خارجی استفاده از ظرفیت 26 هزار بلیط شرکت خدمات گردشگری زاگرس در سال را ازدیگر راه‌های موثر در دستیابی به این هدف اعلام کرد.
سودآوری و خروج از زیان شرکت هواپیمایی اروان
وی همچنین بر لزوم بورسی شدن شرکت اروان در راستای افزایش شفافیت، حرکت در مسیر تحقق ارزش مالکانه تأکید و بیان کرد: این شرکت اقدامات قابل قبولی از جمله خروج از زیان و سودآوری در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1403 و واریز سود به حساب سهامداران را در کارنامه خود دارد و باید در سال مالی جدید این روند سودآوری همچنان با جدید دنبال شود.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: اخذ گواهینامه انجام عملیات پرواز (AOC) در در تیر ماه سال گذشته از دیگر اقداماتی است که به باید تداوم داشته باشد تا قعالیت این شرکت همواره رو به جلو حرکت کند. ضمن اینکه ایجاد خط هوایی مستقل که در شرف انجام است باید تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری شود.
محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان امروز همچنین به همراه مسئولان ارشد صندوق و هیات مدیره هلدینگ تدبیرگران اطلس و شرکت هواپیمایی اروان از روند بازسازی موتور هواپیمای آلفا که جزو ناوگان هوایی این شرکت می باشد بازدید و بر تسریع حل مشکلات تخصصی، تأمین بموقع قطعات و تجهیزات هواپیما تأکید کرد.
در نشست امروز مدیرعامل شرکت هواپیمایی اروان، مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس و معاون امور شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان گزارشی از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت و همچنین راهکارها و تصمیمات در خصوص بهبود خدمات و گسترش فعالیت های اروان ارائه نمودند.
خاطرنشان می‌گردد شرکت هواپیمایی اروان متعلق به تدبیرگران اطلس از هلدینگ‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان می‌باشد.
 

ارسال نظرات