تازه ها
به گزارش بازارکار، فرزاد اوجانی در گفت و گو با خبرنگار میراثآریا با تشریح برگزاری سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایعدستی و تخصیص غرفهها به هنرمندان گفت: برای برگزاری هرچه با شکوهتر این دوره از نمایشگاه، از مدتها قبل در سطح ستادی و استانی برنامهریزیهای مختلفی انجام شده و با دستگاههای گوناگون در این باره تعامل داریم.
مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاریسازی صنایعدستی ادامه داد: در این باره از مدتها قبل با دستگاههای متناظر خودمان تعامل کردیم و از کمکهای این دستگاهها نیز بهرهمند شدیم. بهعنوان مثال با وزارت کار، شرکت شهرکهای صنعتی، شهرداریها، شرکتهای دانشبنیان و ... در سطح استانها و تهران همکاری کاملی داریم و از تمام زنجیرهها برای معرفی و عرضه محصولات صنایعدستی استفاده کردهایم.
او افزود: میزان حمایتهای وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی از این دوره از نمایشگاه بسیار چشم گیر است و کماکان وزارتخانه در حوزه تأمین زمین و غرفهسازی با هنرمندان همکاری دارد و حمایت از هنرمندان در دستور کار وزارت میراثفرهنگی است و حمایت صددرصدی از هنرمندان داریم.
اوجانی همچنین به اختصاص فضایی مناسب به هنرمندان استان تهران به صورت پایلوت خبرداد و افزود: در سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایعدستی، فضایی به مساحت ۲۳۰ متر در اختیار استان تهران به صورت پایلوت قرار گرفته که در این فضا ۱۷۰ محصول از ۲۵۰ هنرمند عرضه میشود که یک کار جدید و نوآورانه است. اگر این فضا را به صورت غرفهای در اختیار استان تهران قرار میدادیم نهایتا ۲۰ هنرمند از استان تهران در نمایشگاه حضور پیدا میکردند اما از فضای تکغرفهای خارج شدهایم و اگر قبلا برای هر استان نهایتا ۷ تا ۸ غرفه اختصاص داده میشد اکنون فضای جدیدی در اختیار آنها قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاریسازی صنایعدستی خاطرنشان کرد: تلاش شده از متر، متر فضای نمایشگاه برای معرفی محصولات هنرمندان استفاده شود. ضمن این که با حضور معاون صنایعدستی و مدیرکل هر استان، آثار هنرمندان دارای نشانمرغوبیت ملی و بینالمللی و نیز هنرمندان شاخص به صورت ویژه در این نمایشگاه عرضه میشود.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات