بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۴۷۶۵
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

شرکت در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در سه عنوان شغلی؛ کارشناس تحقیقات بازار، کارشناس شبکه‌های اجتماعی و کارشناس پرفورمنس مارکتینگ از متخصصان دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس تحقیقات بازار

شرح شغل و وظایف:

در توسن تکنو به دنبال یک کارشناس تحقیقات بازار هستند. وظیفه اصلی این شغل، تجزیه و تحلیل بازارهای هدف، شناسایی نیازهای مشتریان و ارائه گزارش‌های تحلیلی برای تصمیم‌گیری‌های استراتژیک است. فرد مورد نظر باید بتواند داده‌های کمی و کیفی لازم را به دقت جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کند و سرنخ‌هایی ارزشمند برای توسعه خدمات و محصولات ارائه دهد.

مسئولیت‌ها:

  • انجام تحقیقات بازار برای شناسایی روندها و فرصت‌های جدید
  • تحلیل داده‌های بازار و ارائه گزارش‌های کاربردی‌ به تیم‌های ذینفع
  • شناسایی نیازهای مشتریان و رفتارهای مصرفی در حوزه‌های پرداخت و بانکی
  • نظارت بر رقبا و بررسی عملکرد آنها
  • همکاری با تیم‌ بازاریابی و توسعه محصول جهت بهبود استراتژی‌های کسب‌وکار
  • کمک به تدوین و ارزیابی کمپین بازرایابی بر اساس داده‌های بدست آمده
  • تدوین و ارزیابی روش‌های جمع آوری داده‌ها از جمله بررسی و ممیزی، پرسشنامه و نظرسنجی

توانمند در:

  •  تجزیه و تحلیل داده‌های آماری و ارائه گزارش‌های جامع

آشنایی با:

 کامل با ابزارها و نرم‌افزارهای تحلیل داده  مانند Excel، Power BI و SPSS

مهارت‌های موردنیاز:

  • ارتباطات موثر
  • توانایی کار به صورت مستقل و تیمی
  • مدیریت زمان
  • قدرت حل مسئله

شرایط احراز:

  • مدرک تحصیلی در رشته‌های مرتبط (مدیریت، اقتصاد، بازاریابی)
  • تجربه تحقیقات بازار در صنعت مالی و بانکداری مزیت محسوب می‌شود.
  • جنسیت: تفاوتی ندارد
  • سن: از ۲۵ سال تا ۳۵ سال
  • سطح ارشدیت: کارشناس
  • حداقل سابقه کاری موردنیاز: بین ۲ تا ۵ سال
  • روزهای کاری: شنبه تا سه‌شنبه ۸ تا ۱۷ / چهارشنبه ۸ تا ۱۶

علاقه مندان و واجدین شرایط می‌توانند برای ارسال رزومه از این لینک اقدام کنند.

کارشناس شبکه‌های اجتماعی

مسئولیت‌ها:

  • مدیریت، تولید محتوا و اجرای کمپین در شبکه‌های اجتماعی لینکدین، اینستاگرام، تلگرام و ایکس (توییتر سابق)
  • پاسخگویی به سوالات کاربران در شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت، تدوین و اجرای تقویم محتوایی
  • همکاری با سایر تیم‌ها جهت استخراج محتوا
  • تهیه گزارش دوره‌ای از طریق ابزا‌رهای مانیتورینگ و با توجه به KPIهای تعریف شده
  • انجام هماهنگی‌های لازم با وندورهای بیرونی در جهت اجرای هر چه بهتر کمپین‌های بازاریابی

تسلط بر:

  •  تمامی بسترهای شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین و …)
  •  نوشتن کپشن‌های تبلیغاتی

مهارت‌های موردنیاز:

  • ارتباطات موثر
  • خلاقیت
  • مدیریت زمان
  • اشتیاق به یادگیری

شرایط احراز:

  • جنسیت: تفاوتی ندارد
  • سن: از ۲۵ سال تا ۳۵ سال
  • سطح ارشدیت: کارشناس
  • حداقل سابقه کاری موردنیاز: بین ۲ تا ۵ سال
  • روزهای کاری: شنبه تا سه شنبه ۸ تا ۱۷ / چهارشنبه ۸ تا ۱۶

علاقه مندان و واجدین شرایط می‌توانند برای ارسال رزومه از این لینک اقدام کنند.

کارشناس پرفورمنس مارکتینگ

مسئولیت‌ها:

  • مدیریت، بودجه بندی و اجرای انواع کمپین‌های تبلیغاتی در ادنتورک‌های مختلف داخلی
  • اجرای کمپین‌های تبلیغات پیامکی و ایمیل مارکتینگ و گوگل ادورز
  • تهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای و تحلیلی از کمپین‌ها و ارائه راهکار برای بهبود آنها
  • بهینه سازی نرخ تبدیل و بهبود کیفیت سرنخ‌ها
  • آشنایی با شاخص‌های پرفورمنس مارکتینگ
  • انجام A/B Testing


تسلط بر ابزارهای زیر:

  • GA4
  • Tag Manager
  • Google Ads
  • Google Search Console


مهارت‌های موردنیاز:

  • تفکر تحلیلی و حل مسئله
  • خلاقیت و نوآوری
  • ارتباطات موثر
  • کارگروهی
  • مدیریت زمان

شرایط احراز:

  • جنسیت: تفاوتی ندارد
  • سن: از ۲۵ سال تا ۳۵ سال
  • سطح ارشدیت: کارشناس
  • حداقل سابقه کاری موردنیاز: بین ۲ تا ۵ سال
  • روزهای کاری: شنبه تا سه شنبه ۸ تا ۱۷ / چهارشنبه ۸ تا ۱۶

علاقه مندان و واجدین شرایط می‌توانند برای ارسال رزومه از این لینک اقدام کنند.

ارسال نظرات