تازه ها
شرکت در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در سه عنوان شغلی؛ کارشناس تحقیقات بازار، کارشناس شبکههای اجتماعی و کارشناس پرفورمنس مارکتینگ از متخصصان دعوت به همکاری میکند.
کارشناس تحقیقات بازار
شرح شغل و وظایف:
در توسن تکنو به دنبال یک کارشناس تحقیقات بازار هستند. وظیفه اصلی این شغل، تجزیه و تحلیل بازارهای هدف، شناسایی نیازهای مشتریان و ارائه گزارشهای تحلیلی برای تصمیمگیریهای استراتژیک است. فرد مورد نظر باید بتواند دادههای کمی و کیفی لازم را به دقت جمعآوری و تجزیه و تحلیل کند و سرنخهایی ارزشمند برای توسعه خدمات و محصولات ارائه دهد.
مسئولیتها:
- انجام تحقیقات بازار برای شناسایی روندها و فرصتهای جدید
- تحلیل دادههای بازار و ارائه گزارشهای کاربردی به تیمهای ذینفع
- شناسایی نیازهای مشتریان و رفتارهای مصرفی در حوزههای پرداخت و بانکی
- نظارت بر رقبا و بررسی عملکرد آنها
- همکاری با تیم بازاریابی و توسعه محصول جهت بهبود استراتژیهای کسبوکار
- کمک به تدوین و ارزیابی کمپین بازرایابی بر اساس دادههای بدست آمده
- تدوین و ارزیابی روشهای جمع آوری دادهها از جمله بررسی و ممیزی، پرسشنامه و نظرسنجی
توانمند در:
- تجزیه و تحلیل دادههای آماری و ارائه گزارشهای جامع
آشنایی با:
کامل با ابزارها و نرمافزارهای تحلیل داده مانند Excel، Power BI و SPSS
مهارتهای موردنیاز:
- ارتباطات موثر
- توانایی کار به صورت مستقل و تیمی
- مدیریت زمان
- قدرت حل مسئله
شرایط احراز:
- مدرک تحصیلی در رشتههای مرتبط (مدیریت، اقتصاد، بازاریابی)
- تجربه تحقیقات بازار در صنعت مالی و بانکداری مزیت محسوب میشود.
- جنسیت: تفاوتی ندارد
- سن: از ۲۵ سال تا ۳۵ سال
- سطح ارشدیت: کارشناس
- حداقل سابقه کاری موردنیاز: بین ۲ تا ۵ سال
- روزهای کاری: شنبه تا سهشنبه ۸ تا ۱۷ / چهارشنبه ۸ تا ۱۶
علاقه مندان و واجدین شرایط میتوانند برای ارسال رزومه از این لینک اقدام کنند.
کارشناس شبکههای اجتماعی
مسئولیتها:
- مدیریت، تولید محتوا و اجرای کمپین در شبکههای اجتماعی لینکدین، اینستاگرام، تلگرام و ایکس (توییتر سابق)
- پاسخگویی به سوالات کاربران در شبکههای اجتماعی
- مدیریت، تدوین و اجرای تقویم محتوایی
- همکاری با سایر تیمها جهت استخراج محتوا
- تهیه گزارش دورهای از طریق ابزارهای مانیتورینگ و با توجه به KPIهای تعریف شده
- انجام هماهنگیهای لازم با وندورهای بیرونی در جهت اجرای هر چه بهتر کمپینهای بازاریابی
تسلط بر:
- تمامی بسترهای شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین و …)
- نوشتن کپشنهای تبلیغاتی
مهارتهای موردنیاز:
- ارتباطات موثر
- خلاقیت
- مدیریت زمان
- اشتیاق به یادگیری
شرایط احراز:
- جنسیت: تفاوتی ندارد
- سن: از ۲۵ سال تا ۳۵ سال
- سطح ارشدیت: کارشناس
- حداقل سابقه کاری موردنیاز: بین ۲ تا ۵ سال
- روزهای کاری: شنبه تا سه شنبه ۸ تا ۱۷ / چهارشنبه ۸ تا ۱۶
علاقه مندان و واجدین شرایط میتوانند برای ارسال رزومه از این لینک اقدام کنند.
کارشناس پرفورمنس مارکتینگ
مسئولیتها:
- مدیریت، بودجه بندی و اجرای انواع کمپینهای تبلیغاتی در ادنتورکهای مختلف داخلی
- اجرای کمپینهای تبلیغات پیامکی و ایمیل مارکتینگ و گوگل ادورز
- تهیه و ارائه گزارشهای دورهای و تحلیلی از کمپینها و ارائه راهکار برای بهبود آنها
- بهینه سازی نرخ تبدیل و بهبود کیفیت سرنخها
- آشنایی با شاخصهای پرفورمنس مارکتینگ
- انجام A/B Testing
تسلط بر ابزارهای زیر:
- GA4
- Tag Manager
- Google Ads
- Google Search Console
مهارتهای موردنیاز:
- تفکر تحلیلی و حل مسئله
- خلاقیت و نوآوری
- ارتباطات موثر
- کارگروهی
- مدیریت زمان
شرایط احراز:
- جنسیت: تفاوتی ندارد
- سن: از ۲۵ سال تا ۳۵ سال
- سطح ارشدیت: کارشناس
- حداقل سابقه کاری موردنیاز: بین ۲ تا ۵ سال
- روزهای کاری: شنبه تا سه شنبه ۸ تا ۱۷ / چهارشنبه ۸ تا ۱۶
علاقه مندان و واجدین شرایط میتوانند برای ارسال رزومه از این لینک اقدام کنند.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات