تازه ها
به گزارش بازارکار، زمینههای همکاریهای مشترک اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی و اداره کل دفتر همکاری علمی و ارتباطات بین المللی با حضور مجتبی ابراهیمی رومنجان و محمود پوربافرانی بررسی شد.
مجتبی ابراهیمی رومنجان در این نشست ضمن تشریح ظرفیتها و توانمندیهای اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزههای مختلف بویژه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، هدایت شغلی و نیز رسانه بازارکار توانمندیهای خوبی دارد که میتوان از این توانمندیها در ارتباطات بین المللی جهاد دانشگاهی از آنها بهره برد.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه مشاغل خانگی، اشتغال دانش آموختگان، تولید دانش بنیان و ... ظرفیتهای خوبی دارد اظهار داشت: ارتباطات بین المللی میتواند دغدغه همه واحدهای جهاد دانشگاهی باشد و ما نیز در اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی آماده ارائه ایدهها و طرحها به اداره کل دفتر همکاری علمی و ارتباطات بین المللی هستیم تا زمینه همکاریهای بین المللی این نهاد تقویت شود.
محمود پوربافرانی مدیرکل دفتر همکاری علمی و ارتباطات بین المللی نیز در این نشست با اشاره به اینکه این دفتر آمادگی دارد تا محصولات و خدمات جهاد دانشگاهی را در مجامع مختلف بین المللی ارائه و عرضه نماید گفت: همکاری دو اداره کل میتواند بستر خوبی برای معرفی محصولات و توانمندیهای جهاد دانشگاهی در حوزه کارآفرینی و اشتغال در عرصه بین المللی باشد.
وی بر تمرکز واحدهای جهاد دانشگاهی بر همکاری و استفاده از ظرفیت این دفتر اشاره و تاکید کرد: پرهیز از فعالیتهای جزیرهای و هماهنگی و همراهی و نیز استفاده از تجربیات دفتر همکاری علمی و ارتباطات بین المللی جهاد دانشگاهی در موفقیت و حضور در عرصههای بین المللی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
در این نشست مهدی علیاری مدیر اداره ترویح و توسعه کارآفرینی، وحید امینی نژاد مدیر اداره بازارکار، امیر علی بینام مدیر مسئول بازارکار و پرویز خورشید فرد مدیر اداره توانمند سازی، دربارههای همکاری مختلف بین المللی اعم از استفاده از توانمندیهای ایرانیان خارج از کشور، ارتباطات رسانه ای، بازاریابی و فروش محصولات، حضور در نمایشگاههای بین المللی و ... به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات