حلول ماه پر فیض شعبان، ماه آمادگی برای دعوت به مهمانی بزرگ خدا برهمگان گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۷۰۹۷
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ویژه دهه فجر، منتشر گردید.


 مهلت ثبت نام تا 30 بهمن ماه 1403 می باشد.

ردیف

استان

شهر

تعداد

1 آذربایجان شرقی هوراند 1
مهربان 1
2 اردبیل کوثر 1
3 اصفهان زیار 1
4 خراسان رضوی فریمان 1
میان جلگه 1
5 هرمزگان تخت 1
ابوموسی 1
6 یزد مروست 1
7 کهکیلویه و بویراحمد لنده 1
8 خوزستان باوی 1
شرایط و ضوابط اداره دفاتر
 مدیریت و مسؤولیت کلیه هزینه‌های دفاتر از قبیل آب، برق، مالیات، حقوق کارکنان، اجاره بها، دکوراسیون، تجهیزات سخت افزاری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، عوارض و ... بر عهده مدیران دفاتر می‌باشد.
 نکته: هیچ‌گونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
 فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
 کارکنان دفاتر می‌بایست دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
 تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر می‌باشد.
 هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
 تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعمل‌­های فنی، برعهده مدیر دفتر می‌باشد.
 حضور تمام وقت مدیر دفتر در دفتر الزامی است.
شرایط عمومی
 داشتن تأهل
 بومی محل مورد تقاضا
 دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
 دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر ICDL
 تدین به دین مبین اسلام
 داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی(ویژه آقایان)
 تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
 نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
 حداقل سن داوطلب کمتر از 30 سال و حداکثر بیشتر از 65 سال نباشد.
 عدم اشتغال
 نداشتن فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
 نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروه‌­های سیاسی ضدانقلاب، معاند و غیرقانونی
 برخوردار بودن از سلامت روحی و روانی
شرایط اختصاصی (امتیازات)

 پذیرش افراد براساس امتیازات کسب شده آنها می‌باشد. مواردی که دارای امتیاز است به طور خلاصه شرایط اکتساب به شرح زیر می باشد:
 نکته: امتیازات کسب شده متقاضیان در شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.
 مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاه­‌های نیروهای مسلح مورد پذیرش می‌باشد.
 دارا بودن مهارت‌­های رایانه: مهارت هفت­گانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد. مراکز معتبر، مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه­‌ای کشور یا معاونت مدیریت و برنامه­‌ریزی ریاست جمهور باشند.
 سابقه‌ی کار مدیریتی: سابقه‌ی مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با نیروهای مسلح تطبیق و محاسبه می‌شود. قابل ذکر است، سوابق مدیریتی شرکت‌­های عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است سابقه مدیریتی شرکت­‌های خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمی‌باشد.
 سابقه‌‌ی جانبازی: سابقه‌ی جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد. رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمی‌باشد.
 سابقه‌ی آزادگی: سابقه‌ی آزادگی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
 خانواده شهید: مستندات خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول می‌باشد.
 سابقه‌ی بسیجی: سابقه‌ی بسیجی فعال بر اساس آیین‌نامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین می‌گردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تأیید می‌باشد.
 سابقه‌ی رزمندگی: رزمندگان و اعضای خانواده‌های درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده می‌باشند.

مدارک مورد نیاز
 تصویر شناسنامه » تمامی صفحات
 تصویر کارت ملی »  پشت و رو
 کارت پایان خدمت یا معافیت » پشت و رو (مخصوص آقایان)
 حکم بازنشستگی » در صورت بازنشسته بودن - صادره از نیروی‌ انسانی سازمان مربوطه

 


 گواهی سابقه رزمندگی خانواده درجه یک
 گواهی جانبازی
 گواهی جانبازی خانواده درجه یک
 گواهی اسارت
 گواهی اسارت خانواده درجه یک
 گواهی خانواده شهید
 گواهی سابقه رزمندگی
 توضیحات بندهای 5 تا 11:
 اصل نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا نیروی انسانی یگان خدمتی (سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی) به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
 تاریخ شروع و پایان، محل و منطقه عملیاتی باید در گواهی مربوطه قید شده باشد
 هیچ گونه کارتی برای این سوابق قابل قبول نیست


 گواهی سابقه بسیج » اصل نامه سپاه ناحیه به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
 گواهی سابقه فرماندهی انتظامی » اصل نامه فراجا یا رده‌های فرماندهی استان با ذکر سال شروع و پایان خدمت - در صورت فراجایی بودن والدین، ارسال سابقه، امتیاز داشته و الزامی است.
 تصویر مدرک تحصیلی » تصویر آخرین مدرک تحصیلی (کارت دانشجویی قابل قبول نیست)
 سابقه مدیریتی » اصل نامه سازمان محل خدمت با ذکر سمت/درجه/رتبه/شغل/جایگاه و زمان شروع و پایان به شرکت پژوهش و توسعه ناجی
 تصویر مدارک مهارت ICDL » تصویر مدرک تمامی دوره‌های ICDL با ذکر نام دوره (گواهی مربی ICDL قابل قبول نیست)
 فرم زندگی‌نامه (فرم شماره دو) » تکمیل و امضای فرم شماره دو - قابل دریافت از سایت
 دو قطعه عکس 3 در 4 » جدید با پس‌زمینه سفید و پشت‌نویسی (نام، نام خانوادگی، کدملی)
 مدرک احراز محل سکونت » صفحه اول شناسنامه که محل تولد متقاضی در آن قید شده است یا قبض آب یا برق به نام متقاضی یا اجاره‌نامه رسمی یا نامه از شورای محل
 فرم ارسال مدارک (فرم شماره یک) » تکمیل و امضای فرم شماره یک - قابل دریافت از سایت

 آموزش تصویری مراحل ثبت نام

 نکته:
 پس از وارد نمودن اطلاعات کلید + را جهت ثبت  انتخاب نماید.
 پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی می باشد.
 اگر خطایی رخ  دهد، فیلد خالی و خطادار به حالت قرمز در می آید.
 جهت ثبت نهایی درخواست ، کلید ذخیره را انتخاب نمایید.
 در صورت مشاهده خطای 403 یا عدم دسترسی، کش مرورگر (cache) را خالی یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید.

ثبت نام

مهلت ثبت نام: تا 30 بهمن 1403

 

ثبت نام

ارسال نظرات