
تازه ها

اسماعیل مینایی کارشناس ارشد حقوق ثبت اسناد و املاک در گفتگو با بازارکار با اشاره به پیشینه شغلی و فعالیت خود خاطرنشان کرد: من در دادگستری زرندیه با عنوان مدیر اجرایی احکام مدنی مشغول به کار بوده ام. لوحهایی هم که دریافت کرده ام به دلیل انتخاب به عنوان مدیر، کارمند و مشاور نمونه بوده است. با توجه به اینکه من مجددا در مقطع DBA نیز مشغول به تحصیل هستم امیدوارم بتوانم خدمات خوبی در حوزه کسب و کار به شهروندان ارائه دهم.
به گزارش خبرنگار بازارکار، اسماعیل مینایی با اشاره به چالشهای کار کارمندی بخصوص در زمینه قضایی در ایران گفت: کار کارمندی بخصوص در محاکم بسیار سخت است. فشار روحی و روانی جدی و زیادی به کارمندان این مشاغل وارد میشود و من نیز از این قاعده مستثنی نبودم. سیستم نیز بیش از این نمیتواند از ما حمایت کند. لذا من تصمیم گرفتم تا کسب و کاری ایجاد کنم و از این مسیر به هموطنان خودم خدمت کنم.
مینایی با اشاره به دیگر سوابق خود ادامه داد: من از سال ۱۳۸۱ به عنوان مدیر اجرایی احکام کیفری و مدنی در دادگستری شهرستان زرندیه بودم و پس از آن طی ۹ سال مسئول آموزش و مشاور بودم. از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ نیز به عنوان مدیر اجرایی احکام کیفری مشغول به کار بودم و پس از آن در شعبه ۱۰۱ فعالیت کردم. این دانشجوی دوره یادآور شد : در سال ۱۴۰۰ نیز منفک شدم و تصمیم گرفتم مسیر دیگری را در حوزه کسب و کار انتخاب کنم.
وی درباره سوابق تحصیلی خود گفت: من مدرک کارشناسی خود را در ساوه اخذ کردم و در مقطع کارشناسی ارشد نیز در نراق تحصیل کردم و DBA را نیز در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران میگذرانم و همچنین برای خودم در شهر مامونیه زرندیه کسب و کار مستقلی را راه اندازی کرده ام.
مینایی در پایان با اشاره به لزوم بهرهمندی خانوادهها از کارشناسان حقوقی در معاملات خود تاکید کرد: توصیه جدی من به شهروندان و خانوادهها این است که در معاملات خود حتما از مشاوره کارشناسان حقوقی استفاده کنند. این قطعا سود مالی و حقوقی زیادی برای شهروندان خواهد داشت.
ارسال نظرات