رمضان، ماه برکت و رحمت الهی است. بیایید در این ماه، از برکات الهی بهره‌مند شویم. رمضان، ماه برکت و رحمت، مبارک باد.

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۸۲۸۵
یک شرکت ارتباطات اینترنتی و تلویزیونی انگلیس برای کاهش ضرر‌های خود دوهزار کارمند بخش تماس بامشتریان را اخراج و هوش مصنوعی را جایگزین آن‌ها می‌کند.
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش بازارکار به نقل از تلگراف، اسکای، شرکت پخش محتوای تلویزیونی و ارتباطات انگلیسی که سرویس اینترنت موبایل و ثابت را فراهم می‌کند دو هزار کارمند مرکز تماس با مشتریان خود را اخراج و چت بات‌ها را جایگزینشان می‌کند. این شرکت مدعی شده مردم از تماس با کارمندان خدمات مشتریان خسته شده اند.

این شرکت از سه مورد از ۱۰ مرکز تماس خود در استوک پورت، شفیلد و لیدز را تعطیل می‌کند و هفت درصد نیروی انسانی خود را کاهش می‌دهد.

در عوض اسکای روی کارمندانی که تمام وقت سرویس پشتیبانی چت آنلاین را انجام می‌دهند و مقر آن‌ها خارج از انگلیس است و همچنین چت بات‌های هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کند.

اسکای مدعی است اکنون بیشتر مشتریانش می‌خواهند فعالیت‌هایی مانند تجدید قرارداد و پرداخت صورتحساب را به جای تماس با پشتیبانی از طریق اپلیکیشن و وب انجام دهند.

این شرکت پیش بینی می‌کند در سال‌های آینده چند میلیون تماس کمتر دریافت کند به طوریکه حجم سالانه تماس‌ها از ۲۵ میلیون به ۱۷ میلیون در ۲۰۲۹ برسد.

این درحالی است که شرکت با ضرر‌های کلان روبرو است. اسکای در ۲۰۲۳ میلادی از ضرر ۷۷۳ میلیون پوندی خبر داد.
کد خبر

ارسال نظرات