بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۷۰۲۲۱
مشاور فرابخشی، ارتباطات،روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی
نشست تخصصی روابط عمومی در مسیر اجتماعی سازی بهزیستی با حضور دکتر هادی خانیکی استاد تمام علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، مدیران کل روابط عمومی ادوار سازمان بهزیستی،حضور مجازی دکتر سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از کارشناسان حوزه روابط عمومی ادارت بهزیستی استان ها در سراسر کشور، معاونین، مدیران و مشاورین سازمان بهزیستی و کارشناسان روابط عمومی شهرستان های بهزیستی استان تهران پیش از ظهر امروز در ساختمان ستاد سازمان بهزیستی برگزار شد.
شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش بازارکار؛ دکتر سعید خادمی مشاور فرابخشی ارتباطات و راهبر حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی در این نشست، ضمن تشکر از حضور مدیران کل روابط عمومی ادوار بهزیستی گفت:شما بزرگواران سنگی بنا نهادید و هر یک خشتی بر این بنا گذاشتید تا یک ساختمان بسیار شکیل و استوار را ایجاد کردید و امروز ما نیز مستأجر موقت این ساختمان هستیم تا آن را به شکلی بهتر به آیندگان تحویل دهیم. 
مشاور فرابخشی ارتباطات و راهبر حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی گفت: در تعریف سازمان بهزیستی که یک سازمان خدماتی حمایتی و تخصصی است همیشه دوست دارم عبارت مقدس را به کار ببرم. زیرا بهزیستی با ۱۷۰ نمونه و گروه هدفی که دارد و با بازدید از چند نمونه از مراکزی که دارد، می توان به تقدس وظایف تک تک عزیزانی که در این سازمان مشغول به خدمت هستند، پی ببریم.
وی افزود:در حوزه روابط عمومی به عنوان خدمتگزار مجموعه و حلقه وصلی که با تمام حوزه ها ارتباط می گیرد؛همان گونه که به تعبیر رئیس سازمان بهزیستی، خدمات بهزیستی از پیش از تولد تا  پس از مرگ انسان ها را شامل می شود، خدمات روابط عمومی هم از پیش از شکل گیری برنامه تا پس از پایان برنامه که با ارسال عکس و خبر و گزارش برنامه همراه است، در کنار همه عزیزان هستیم و خودمان را از هیچ یک از مراکز و معاونت های سازمان بهزیستی جدا ندانسته ایم و البته که پشتیبانی های خوب هم از طرف ریاست و معاونین سازمان همیشه همراه ما بوده است. 
خادمی گفت:شعار دولت چهاردهم صدای بی صدایان است و من فکر می کنم بهترین نمود این شعار در سازمان بهزیستی است زیرا ما با آسیب پذیرترین اقشار جامعه مواجه هستیم که متاسفانه صدایشان گاهی  خیلی سخت به گوش تصمیم گیرندگان می رسد و اگر ما اندکی در کارمان با قوت پیش نرویم قطعا این آسیب ها و نشنیده شدن ها تقویت می شود و رسالت خود می دانیم که پژواک صدای کمتر شنیده شده و بازتاب دهنده آلام و دردهای این عزیزان باشیم. 
وی افزود:از طرف دیگر خود را مکلف می دانیم زحمات و تلاش های شبانه روزی را که همکاران ما در مجموعه به دوش می کشند و گام هایی که برای کاستن از آلام این عزیزان برداشته می شود را باز نشر دهیم تا به آنها اطلاع دهیم که در کنار شما هستیم و سازمان شما را فراموش نکرده است و از حقوق خود آگاه باشید. 
مشاور فرابخشی ارتباطات و راهبر حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی با معرفی پویش بهزیست یاران گفت:در بهزیست یاران به دنبال تغییر نگرش ها هستیم  و در جامعه امروز اگر به عموم افراد مراجعه کنید و درباره شناخت آنان از بهزیستی بپرسید، بهزیستی را سازمان خدمت رساننده به معلولان می شناسند در صورتی که ما بالغ بر ۱۷۰ نمونه ماموریت داریم و بهزیستی با این گستردگی به همراهی و همدلی زیادی از سوی مردم نیاز دارد.
 وی گفت:در حدود ۴۰۰ نفر در حوزه روابط عمومی بهزیستی در سراسر کشور مشغول به کار هستند و بار جامعه ای که بالغ بر ۱۰درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند، به دوش می کشند و طبیعتا در جهان فرارسانه ای نمی شود با این ۴۰۰ نفر این فضا را مدیریت کرد و اقناع و اطلاع رسانی شایسته ای انجام داد.
خادمی افزود: در تلاشیم تا در کنار تمامی حوزه های فعال در سازمان بهزیستی کشور باشیم؛ برای ارتقای سطح زندگی، افزایش دسترس پذیری و آگاهی عزیزان معلول از حقوق خودشان در کنار معاونت توانبخشی باشیم.
همچنین در کنار معاونت سلامت اجتماعی باشیم برای تقویت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روان جامعه و در کنار همه مددکاران و پرسنل خدوم سازمان بهزیستی باشیم برای همدلی، مددکاری و کاهش آلام جامعه و... و از همه شما عزیزان می خواهم خود را عضوی از روابط عمومی سازمان بهزیستی بدانید و به ما کمک کنید. 
مشاور فرابخشی ارتباطات و راهبر حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی گفت:در روابط عمومی تنها چیزی که ثابت است تغییر است و این به روز شدن از الزامات حوزه روابط عمومی است. در این راه سعی کرده ایم در تمامی امورمان از هوش مصنوعی استفاده کنیم. تولید پیام های شخصی سازی شده برای جذب حمایت های مردمی،انتقال پیام ها و پیش بینی بحران ها و همچنین از اولین سازمان هایی بودیم که دوره کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی را برای تمام همکارانمان در سطح کشور برگزار کرده ایم. 
وی افزود:ظرفیت های شبکه اجتماعی برای ما جایگاه ویژه ای دارد و یکی از گسترده ترین شبکه ها را در بین سازمان های دولتی کشور داریم و البته هر چه سریعتر باید به سمت دو سویه شدن انتقال پیام ها برویم و این نیز از اهداف ماست.
مشاور فرابخشی ارتباطات و راهبر حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی افزود:همچنین نهضت تولید محتوای موثر و انتشار متکثر را اجرایی کرده و به دنبال این هستیم محتواهای اثر گذار بسیار زیاد تولید کنیم و از همه همکاران عزیز می خواهم در گسترش شبکه و تولید محتوا به ما سوژه دهند.همچنین در حوزه بین الملل نیز بهزیستی را به تمامی سفارتخانه های فعال در کشور معرفی کرده ایم و برای ایجاد ارتباط و تقویت تعاملات تلاش می کنیم و امیدواریم اتفاقی که می بایست، بیفتد.
در این مراسم همچنین مدیران ادوار روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی به بیان تجربیات و دیدگاه های خود پرداختند.
در پایان این برنامه از تلاش های مدیران ادوار روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی تقدیر شد.

ارسال نظرات