
پیگیری درخواستهای مردم از طریق سامانه سامد

به گزارش بازارکار از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان صبح امروز در نشست سامانه ارتباط الکترونیکی سامد تلفنی با ارتباط با مردم ضمن شنیدن درخواستهای مردم دستورات لازم برای پیگیری آنها را به مدیران ذیربط صادر کرد.
یدالله رحمانی در این برنامه یکی از برنامه های دولت وفاق ملی را حضور مسئولان بین مردم و پیگیری مشکلات آنان دانست و گفت: یکی از برنامهها مهم هفتگی استاندار که در روزهای شنبه برگزار میشود ارتباط مستقیم با مردم از طریق ملاقاتهای حضوری یا برنامه سامد است.
رحمانی افزود: امروز از طریق سامانه سامد ۲۰ نفر از شهروندان فرصت یافتند تا مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم مطرح کنند و همزمان با تماس مسئولان هر حوزه راهحلهای فوری ارائه شد.
وی با بیان اینکه، خوشبختانه برای همه موضوعات مطرحشده راهکار مشخصی تعیین و ارائه شد، اضافه کرد: عمده مسائل و درخواستهای مطرحشده امروز در حوزههای عمران شهری و روستایی، مدیریت بحران، تولید و تسهیلات بانکی بود.
رحمانی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی نیمهتمام یا در حال بهرهبرداری بود که با کمبود تسهیلات مواجه بودند ادامه داد: همچنین درخواستهایی در خصوص تغییر کاربری برای راهاندازی فعالیتهای جدید و بهبود فرآیندهای بهرهبرداری از امکانات ورزشی نیز مطرح شد.
استاندار اضافه کرد: در این ارتباط تلفنی چند درخواست استخدام و جابجایی نیروی انسانی نیز مطرح شد که با پیگیری مدیران مربوطه بررسی و رسیدگی میشود.
وی با تاکید بر لزوم حضور مستمر مدیران در بین مردم و پیگیری مشکلات آنان اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی موظفند برنامههای منظمی برای ملاقاتهای حضوری با مردم داشته باشند تا شهروندان احساس نکنند مشکلاتشان بدون پیگیری باقی میماند.
رحمانی با بیان اینکه علاوه بر جلسات حضوری در سفرهای شهرستانی و به همراه مدیران مشکلات و درخواستهای مردم بررسی میشود گفت: برخی از شهروندان به صورت حضوری ثبتنام میکنند که در آن جلسات نیز با حضور مدیران مربوطه مشکلاتشان را پیگیری میشود.
ارسال نظرات