
تازه ها
عملكرد رسانهای و آموزشی مؤسسه كار و تامین اجتماعی در جنگ ۱۲روزه

اطلاعرسانی در دل بحران؛ فعالیتهای رسانهای مؤسسه کار در جنگ ۱۲روزهمؤسسه کار و تأمین اجتماعی در روزهای جنگ اخیر با تولید و انتشار محتوای آموزشی، آگاهیبخش و ملی در قالب متن، گرافیک، ویدئو و بازنشر گسترده، نقش پررنگی در ارتقای آمادگی کارگاهها و حفظ انسجام روانی جامعه ایفا کرد.
در جریان جنگ ۱۲روزه و شرایط حساس کشور، مؤسسه کار، مجموعهای از اقدامات رسانهای و فرهنگی را در بستر شبکههای اجتماعی خود به اجرا درآورد. این اقدامات در چهار محور تولید محتوای متنی، گرافیکی، ویدئویی و بازنشر تولیدات مرتبط دستهبندی میشوند و در شبکه های اجتماعی موسسه قابل دسترس می باشند.
پوشش خبری فراگیر و اطلاعرسانی شرايط جنگيبا رویکردی چندرسانهای و جامع، تولید و انتشار محتوای متنوع از جمله فتوتیتر، گزارشهای تصویری، کلیپهای ویدیویی، پیامک، اخبار و پوشش گسترده در شبکههای اجتماعی و شبکه ملی اطلاعرسانی رفاه (شمار) صورت گرفت تا ارتباط موثر و شفاف با افکار عمومی، جامعۀ وسیع خدمتگیرندگان وزارتخانه و مخاطبان تخصصی برقرار شود.
این محتواها پوشش بازدیدها و اقدامات مهم وزیر، معاونین و مدیران دستگاههای تابعه وزارتخانه از مراکز صنعتی، درمانی و شرکتهای تولیدی را در سراسر کشور فراهم کرد. اطلاعرسانی درباره موضوعات حیاتی از جمله تمدید مهلت بیمه، اعلام خدمات جدید بانکی و رفاهی، گفتوگوهای زنده تلویزیونی انجام شد.
ارسال نظرات