بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۷۲۴۶۵
دکتر علی ابدالی در دومین هم‌اندیشی سراسری مدیران میانی بانک سینا:

بازاریابی و جذب منابع از جمله اولویت‌های اصلی بانک سینا در سال 1404 است

دکتر علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین هم‌اندیشی سراسری معاونان مناطق بانک تأکید کرد: بازاریابی و جذب منابع باید به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های بانک در سال جاری دنبال شود.
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۵۱
 
به گزارش  بازارکار از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر علی ابدالی چهار راهبرد اصلی بانک در سال جاری را همانند سال گذشته افزایش مقیاس ترازنامه، توسعه بانکداری ارزی، بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی عنوان کرد و گفت: در کنار این راهبردها، برنامه‌هایی همچون افزایش سرمایه برابر الزامات ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آمایش شعب، ساماندهی دارایی‌ها از طریق تهاتر، تقویت برندینگ، توسعه مدل‌های بازاریابی و بهینه‌سازی پورتفوی مصارف در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید بر اهمیت رویکردهای مدیریتی درون‌سازمانی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش کارکنان در صف و ستاد، یکی از اولویت‌های جدی بانک است و همه معاونان مناطق باید خود را در نقش مدیران ارشد ببینند و با همدلی، راهبردهای بانک را محقق کنند.
مدیرعامل بانک سینا در پایان با اشاره به اهمیت بازاریابی وجذب منابع تصریح کرد: بازاریابی تنها وظیفه یک واحد نیست، بلکه همه کارکنان بانک از تحویل‌دار شعب تا مدیران ستاد در این حوزه نقش دارند. هر اقدامی در حوزه بازاریابی باید با دانش، آگاهی و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.
دکتر خدابخش رئیس هیئت مدیره بانک سینا نیز در این هم‌اندیشی، ضرورت تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده را یادآور شد و گفت: با جدیت و پشتکار همکاران و اجرای طرح‌های بهبود و توسعه‌ای، شاهد رشد منابع بانک سینا و دستیابی به اهداف سال گذشته بودیم.
وی در ادامه، الزامات موثر در موفقیت و بهبود عملکرد بانک را برشمرد و گفت: در این راستا بازاریابی هدفمند و هوشمند باید در راس همه امور باشد. مکان یابی و جانمایی مناسب شعب نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار بانک باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره بانک سینا در ادامه اظهار داشت: امسال بانک سینا ۴۰ ساله شد و به یک بلوغ سازمانی دست یافت و آنچه باید در مسیر توسعه و پیشرفت بانک مورد توجه قرار گیرد، جانشین‌پروری و استفاده از استعدادهای درون بانک است.
وی در ادامه افزود: بانک و جامعه به واسطه تغییرات تکنولوژیک در حال تحول است و ما نیز باید در انتخاب همکاران جدید و جانشین ‌پروی، دیدگاه‌ها و شاخص‌های جدید و مدرن را مد نظر قرار دهیم.
مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است

در دومین همایش سراسری معاونان مناطق بانک سینا بر تدوین مدل جدید بازاریابی با هدف ارتقای اثربخشی خدمات و سازگاری با نیازهای منطقه‌ای تأکید شد.

دکتر اکبر جلیلی عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا نیز در این همایش با بیان اینکه معاونت بازاریابی و امور شعب بانک در راستای تغییر ساختار و چابکی بانک در جهت افزایش سهم بازار صورت گرفته، گفت: یکی از اهداف و راهبردهای اصلی بانک سینا افزایش مقیاس ترازنامه و توسعه سهم بازار است و معاونت بازاریابی و امور شعب نیز در همین راستا ایجاد شده که ما در این معاونت با جدیت و همت مضاعف، در جهت تحقق اهداف بانک تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: به منظور دستیابی بهینه و مطلوب به اهداف، مدل بازاریابی بانک سینا به صورت کاربردی و با نگاه رو به جلو در دستور کار قرار گرفته و به زودی به نتیجه خواهد رسید. در این برنامه به مدل منطقه‌ای بازاریابی و بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق توجه شده است.

در ادامه این همایش دکتر چنگیز مروج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا نیز با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق و کارآمد، به لزوم توجه به نظر کارکنان زیرمجموعه، تواضع و فروتنی، شجاعت در تصمیم‌گیری و مشورت با همکاران تأکید کرد.

وی با ترسیم اوصاف یک سازمان یادگیرنده، از مدیران میانی بانک خواست که با تصمیم‌گیری‌های به موقع، ارائه راهکارهای لازم و برخورد شایسته همراه با مهربانی و عطوفت با کارکنان، الگو مناسبی برای همکاران باشند.

دکتر احمد سلمانی آرانی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، نیز در این همایش با اشاره به نقش حیاتی منابع در تحقق اهداف استراتژیک بانک گفت: بسیاری از خواسته‌ها و سوالات همکاران منوط به تأمین منابع و تحقق اهداف است و اگر به اهداف تعیین‌شده برسیم، می‌توانیم با ابزارها و رویکردهای بیشتر، سرمایه‌های انسانی و زیرساختی قوی‌تر، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم.

سلمانی آرانی با تأکید بر ارزش خلاقیت در محیط کاری خاطرنشان کرد: موفقیت بانک زمانی حاصل می‌شود که همه کارکنان، بانک و شغلشان را دوست داشته باشند؛ زیرا عشق به کار است که خلاقیت می‌آفریند.

نائب رئیس هئیت مدیره بانک سینا در ادامه افزود: بانک سینا بانکی ۴۰ ساله، سودآور، پاکدست و شفاف است و این یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

به گفته وی، بانک سینا با انسجام سازمانی و حرکت به سمت تکاملی هوشمندانه، مأموریت خود را در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار با قدرت ادامه خواهد داد.

 

 

ارسال نظرات